fra én af mine venner får jeg alle hans skype-beskeder ind på min mobil.. så når vi sidder og chatter bipper det ind på min mobil hele tiden.. pisse-irriterende.. det er kun fra ham.. andre komemr ikke ind på mobieln.. det må være en indstilling et sted for ham ???
Han har nok været loggt ind på din skype klient på dim mobil og ikke logget ud igen :)
nej du misforstår.. alt det er når han sender en besked til mig.. får beskeden både via skype på pcén hvor vi chatter, men beskederne dukker også op på mobilen :(
Enten har du vel skype åben på din telefon i baggrunden, eller også har du sat dit skype op så alle beskeder bliver vidersendt til din telefon. Det sidste kunne jeg forestille mig være ret dyrt. Eller også er det ham der har sat skype op til at vidersende beskederne.
Eventuelt fjern dit telefonnummer fra din skype profil.
Jeg modtag alle mine skype beskeder på mobilen også, det som pisser mig af, er at nogen gange kommer de ikke igennem, andre gør de. Efter som jeg er ligegald ved jeg ikke hvordan man slår det fra, men det sikkert muigt.
Windows Phone har en grim tendens til at gøre det som #0 beskriver, der behøver skype app'en ikke være installeret. Det er self. ikke tilfældet hvis den køre IOS eller Android
Det er en windows phone men skype-appen er ikke installeret. De kommer ind som alm. Sms beskeder. Igen er det kun fra 1 af mine kontakter. Så det er ikke noget der sker generelt
Moderator
Tilføjet: 22-04-2014 21:04:08
Svar/Indlæg:
1194/156
Der er noget med at man kan sende skype beskeder som sms'er, det kan også være at Windows Phone har integreret en del Skype funktioner i selve OS, da det jo er samme firma :)
Det kan være din makker er kommet til at sætte hak ved dig, om at den skal sende sms til dig også?
aarrh gud jeg bliver sindsyg.. nu har jeg prøvet at slette ham fra min live account.. men det hjælper ikke :( jeg synes heller ikke jeg kan blokere ham i skype :(
nu har jeg fået ham slettet fra skype,, så nu dukker hans beskeder ikke op der mere... men ved gud om de ikke stadig kommer på min mobil.. :( det værste ved det er at jeg har fortalt ham det,, så nu spammer han mig for at drille :(