Test: AverMedia LGP Lite

Litteratur d.  14. maj. 2014, skrevet af Gerner
Vist: 8168 gange.

Gerner
 
Moderator
Tilføjet:
14-05-2014 04:00:00
Svar/Indlæg:
589/101
Hurtig og nem optagning af ens computerspil?

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2014 10:53:53
Svar/Indlæg:
7765/230
Har absolut ingen intentioner om at bruge 1K+ på at optage mit pc.spil.... Ved udmærket hvor elendig jeg er til det og har absolut ikke tænkt mig at dele elendigheden med andre. 😳 :no: 🤣 🤣


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2014 13:18:00
Svar/Indlæg:
4536/104
Virker urealistisk at skulle optage i 30fps, og endnu mere hvis man kun kan få 30 fps når man spiller selv også.

+ den kan vel risikere at skabe delay til spillet, med signal fra gpu til skærm, når den ligger som bindeled.

Nej Shadowplay, såfremt de får den op i 1080p og ændre lidt i valgmuligheder til lyden, Det fungere upåklageligt i 720p 60fps, men vil godt ha 1080p + bedrer lydindstillinger.

Men uden at at skulle invistere i andre ting, så tror jeg det er vejen frem for folk der vil streame på budget(uden Core I7/FX 8 core) cpu´er til det.


Gerner
 
Moderator
Tilføjet:
15-05-2014 12:12:14
Svar/Indlæg:
589/101
Det kan godt være, at 1000 kr. lyder som en dyr pris, men man skal lige tænke på brugeroverfladen. Den er nemlig utrolig nem at bruge. Hvad der dog kan bringe af bekymringer er, ligesom Fearless Angel siger er, at enheden er et bindeled fra ens videooutput til ens monitor, hvilket heller ikke jeg er SÅ glad for. Jeg bemærkede dog ingen delay, men jeg sidder heller ikke på en 1ms - 120Hz skærm.. 😉



bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2014 12:33:44
Svar/Indlæg:
2145/218
Shadowplay eller OBS virker fint


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
15-05-2014 14:46:21
Svar/Indlæg:
230/15
Har du shadowplay på din Xbox ?? 😉

Tanken med det produkt er at du slipper presset på din computer og flytter det til en anden computer uden at skulle gå ned i kvalitet af hvad du optager.

Tror det er så lidt delay du for på at hvis man ikke sidder på 1ms - 120Hz eller op efter kan man ikke mærke det 🙂
Vil tro det kun er 1ms + du får på da det nok er lavet sådan at kablet kører igennem boxen og resten af udstyret kigger bare på det signal der kommer igennem.

Det er også en tanke til at man ikke skal have en stor monster computer eller dyrt grafikkort til at kunne optage da du kan optage til din bærbar 🙂
Det giver også muligheden for at kunne optage Xbox og playstation (i de muligheder hvor der er hdmi).

Man kan måske godt kigge lidt på prisen og så på den lille box og tænke at det er meget at give for den lille ting men tror man skal have tanken i at du også køber et rigtig godt software.

Jeg har selv prøvet nogen af deres store modeller og kunne ikke mærke noget delay 🙂 Den lille her har jeg ikke prøvet endnu men skal have en af deres produkter til mit projekt der hjemme 🙂