0x800cc plejer at være rbl database fejl.
Det betyder at din ip er blevet spærret, muligvis fordi at der er blevet sendt en masse mail's fra en eller flere enheder/mail kontoer som sidder bag din ip adresse, det kan nogle gange skyldtes mallware.
Så bliver din ip adresse spærret for at undgå spam i en rbl database.
Du kan lave et opslag her http://www.anti-abuse.org/mult...
Hvis at din er blokeret på de spam houses som Outlook.com benytter sig af så skal du kontakte din internet udbyder og bede dem og at få den genåbnet igen.
De kræver nok at du lige scanner dine pc'er og andre enheder for ondsindet software.
Jeg kan godt lide redigere knappen i dag 😳
Prøv at læs dette. http://postmaster.tdc.dk/publi...
http://www.eksperten.dk/spm/57...
Jeg ved godt at vi ikke må skrige google, men en anden gang er det nemt lige at slå fejlkoden op på google, der er ofte andre der har haft samme problem, eller også har Microsoft ofte et svar på deres support sider. Det giver dig også et svar med det samme 🙂
I tråden hos eksperten.dk har opretter problemer med at hans ISP (Internet Service Provider) har blokeret adressen. Du bliver nok nødt til at ringe til ISP'en og spørge efter et whitelist.
FjolleThePirate
Hvis at du har 2 pc'er som står og synkronisere mail konstant, så kan det blive opfattet som om at der bliver sendt "spam" fra dem da de muligvis synkronisere for ofte.
Det kan også være at du har fået skiftet din internet ip adresse, til en ip adresse som allerede var blokeret.
Men Tag og ring til Tdc i dag og snak med deres hotline, de kender 0x800cc fejlen og de kan afhjælpe den fejl.
Det som Tdc gør er at de laver et opslag i deres system og hvis at din ip adresse er blevet blokeret, så sender de en forespørgsel til tdc's postmaster som, så får den genåbnet igen. http://postmaster.tdc.dk/publi...
Jeg har selv arbejdet hos Tdc Hotline i 2½år. Så jeg har haft en del kunder med det samme problem, som at du oplever.