Jeg har aldrig været sikker på, at siden var hacket, men et eller andet skulle jeg jo kalde det, når jeg ikke regnede med, at problemet var på min egen pc. Jeg søgte imidlertid på nettet flere timer for at finde et sted for hjælp, og fandt det til sidst, hvilket jeg så blot ville fortælle andre, der måtte komme i samme problemstilling. At jeg så nærmest får at vide, at dette skulle være overflødigt, ser jeg som en nedladende og unødvendig kommentar. Hvornår har man skullet finde sig i, at blive talt nedladende til, når man blot vil være venlig? Jeg prøver derfor ikke at få det til at lyde som om, jeg har fundet den hellige gral. Hvordan kan du få det ud af mit indlæg? :no: Det er da at fordreje tingene så det forslår 😉. Det kommer som regel af, at folk overfortolker ting, ved at læse alt for meget mellem linjerne. Og så er det jo ikke trådholder der har problemet, men den der læser indlægget.
Nej jeg henter ikke meget skidt ned, og jeg kører ofte virusprogam igennem. Det var heller ikke et spørgsmål om forkert password, da jeg godt kunne komme ind, men siden var "næsten" slettet.
Problemet var det samme, når jeg prøvede adgang via andre pcère, så problemet blev løst udefra (mit link)
Jeg skal da gerne indrømme, at jeg synes, at det efterhånden er blevet lidt af et trent på forskellige fora, at hvis ikke folk kan komme med noget positivt til en tråd, er det helt i orden at genere trådstarter!. Herinde er det dog ikke (endnu) kommet så vidt som visse andre steder. Men hvis jeg skal skælde lidt ud, når nogen på den måde afspejler et kedeligt stykke af deres personlighed - ja så gør jeg det gerne 😀
Nå men mon ikke det var det. Du og andre kan selvfølgelig have/tolerere mere frie tøjler for opførsel, så den forskel må vi bare lære at leve med 😀
Mvh. - Kim