Søger gaming buddies :)

Diverse d.  29. april. 2014, skrevet af Zapa
Vist: 2667 gange.

Zapa

Superbruger
Tilføjet:
29-04-2014 16:57:43
Svar/Indlæg:
183/42
Som overskriften lidt hentyder til så leder jeg efter nogen at spille med.
Jeg forventer/søger/håber på at finde, nogen at spille med, som er "seriøse" i deres spil men vi skal samtidigt have det sjovt og kunne lave pis med hinanden. Ikke mindst bare at kunne sidde og chille spille lidt snakke i øst og vest og ja hygge lidt generelt er det som enlig er målet.

Jeg har en Teamspeak3 server som bliver den valgte voice com.
Jeg har enlig valgt at gøre det til et lille "community" så serveren vil være åben til alle og deres venner.

IP: pontus.feralhosting.com:14260

Lidt om mig:

Jeg er 26, langtids sygemeldt. Jeg spiller/er online det meste a dagen samt en god del af natten.
Jeg sætter pris på hyggen når man spiller og at man kan snakke om ting i øst og vest uden det hele går op i hat og briller.
Jeg er glad for humor, skæg og ballade.
Jeg spiller faktisk en masse forskellige spil og kan nu sikkert lokkes til det meste.
Men pt. hedder det:
The Hunter
DayZ standalone
Insurgency
(Clash of Clans)
Minecraft
osv osv. spiller næsten alt!

Spiller også gerne simulations, strategi mm.

Hvis du tror det kunne være noget for dig så smid lige et svar enten i email (Det er uden W i mswn ;) ) eller kast et indlæg her.
Så håber jeg på noget positiv respons.

KTD

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2014 17:06:10
Svar/Indlæg:
673/535
Godt initiativ - håber du finder nogen at game med. Desværre har jeg ikke selv tid. Job og familie efterlader ikke mange stunder til gaming.

Ærgerligt for en gammel gamer som mig. 😳

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2014 19:29:24
Svar/Indlæg:
5750/124
#Du har helt sikkert ramt det rigtige sted for at finde nogle buddies, men jeg gamer ikke nok, og er slet ikke seriøs nok til det du søger, tror jeg 😛

Zapa

Superbruger
Tilføjet:
29-04-2014 19:36:11
Svar/Indlæg:
183/42
#2 Det er jo mindst lige så meget for hygge og sjov.
Du er altid velkommen til at kigge forbi når/hvis du har tid.
Det er bestemt ikke et krav at man skal være online som jeg er :P Eller at man skal spille det jeg gør ;)

Zapa

Superbruger
Tilføjet:
01-05-2014 10:45:44
Svar/Indlæg:
183/42
Kan det virkelig passe at der ikke er andre der mangler nogen at sidde og game lidt med? :)