R.I.P Nokia "The Nokia brand is available to Microsoft to use for its mobile phones products for a period of time, but Nokia as a brand will not be used for long going forward for smartphones":
Jeg synes personligt det virker som det perfekte partnerskab. Windows som kan føre til endeløse frustrationer og vold mod PC'ere, sat op imod Nokia telefoner der som bekendt ikke går i stykker ved slag.
"If an unstoppable force meets an immovable object, what happens?" 🙂
Nokia lever nu stadig fint inde i MS coorporationen. De beskæfter sig nu blot med infrastruktur og radio/telekommunikation. F.eks mellem biler (til føreløse biler mv) samt meget andet. Min fætter arbejder hos Nokia som udvikler/designer med professorat i et eller andet radio-teleteknik. Han fortalte mig i dag at de pt. arbejder meget ekstern/intern-infrastrukturkommunikation via trådløse enheder i elektroniske kredsløb. I hvertfald en helt masse som jeg blev lidt tabt på 🙂
Tja, jeg har haft mobiltelefon i 20 år nu og jeg er bevidst gået udenom Nokia hvergang jeg har skullet skifte telefon. Nu skal jeg bare holde mig fri af iOS og Windows. 🙂
Jeg har haft 3 - 4 android telefoner, og to Nokia med Windows Phone, og klart Nokia'erne som jeg har været gladest for. Windows Phone fungere bare, hvor jeg har oplevet ved de nye Androids at de kunne virke sløve til tider. :)