Dem jeg SKAL se er: Sepultura Within Temptation Finntroll Iron Maiden Behemoth Blood Eagle
Dem jeg gerne vil se: Anthrax Tyr Monster Magnet Arch Enemy Dawn of Demise Bad Religion Twisted sister Mercenary Tryptikon Megadeth Avatarium Kill Devil Hill Obiturary Heidra My dying bride
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Biostud d. 01-05-2014 00:41:50.
Skal arbejde om onsdagen og fredagen på Helviti. Glæder mig til anthrax, psykeprojekt, megadeth, bad religion, sepultura, twisted sister, clutch, og måske finntroll. Iron maiden kommer jeg til og ha med og gøre, men de interesserer mig ikke
Copenhell !!! oh yeaaahh,,,, billet i hus ofc.. glæder mig som en gal til det fede lineup :) og nu kan man ha alt sit booze med i telt camp, og så lige en lille fræk lommelærke og så kører bussen lol :p hehe ,, Blir fedt ihvertfald.. \m/ :yes:
crankyrabbit : hvad skal du ha at gøre med dem da ??? ;o) andet end at høre deres musik hehe :p
Tja måske med backstage og videre ud i byen for at fejre en vellykket koncert..... Med på verdens turne som scene opstille, er jo gammel stilladsopstiller.. 😛 Har skam masser at ideer som du ser.... he he