1. Stabiliteten er høj på Linux, dog vil ikke bruge linux på nyere hardware.
Forvent ikke, at du kan spille på linux. Da linux ikke rigtigt har softwaren programmeret ind i styresystem.
Stem fra valve har godt nok lagt nogle få spil op til linux. Der stadig langt til, at de kør 100% rent på linux.
Linux tankegangen er anderledes end Microsoft. tanken bagved linux er tingene skal være gratis. Linux mest af alt er hobby os, hvor man kan tilkøbe support til at hjælpe en.
Du drømmer om køre windows software på linux, så det ikke rigtigt muligt. Programmerne ikke er beregnet til køre på Linux. Producenterne af software står heller ikke indenfor ustabiliteten opstår på grund af dette.
Software producenterne vil ikke yde nogen form for support.
Drømmen om køre Microsoft programmer på linux glem dette. Da dette ikke er godt resultat for ud af dette.
Andre ting er også, at der noget hedder Pertenter (rettigheder, personligt overtræder ved gøre dette. Du er advaret, Linux har ikke betalt udviklingsafgifter til Microsoft for kunne køre DX9 osv.)
Microsoft kan rent teoratisk sagsøge dig for bruge deres software ulovligt. I stil med Pirat kopiringslovgivningen i Danmark.
2. Ubuntu har noget hedder Wubi, hvor du kan installere Ubuntu i Windows. Du kan fjerne Ubuntu i din windows install. Ubuntu bliver et program i Windows i stil med diverse andet software har smidt på pceren.
Jeg klart vælge i stedet for rode med disk og klart nemmeste for Linux nybegynder.
3.pas kender intet til dette, da jeg ikke roder for meget rundt i motorrummet på Linux.
4.nej, dette er ikke muligt med ubuntu. Det findes indenfor linux verden. Jeg husker ikke lige navnet på OS. Ubuntu er lidt i stil med Microsoft load driver osv.
Det virker til, at du er over i noget hedder Windows server. Du vil logge på din pcer alle steder i verden.
Windows server logger in på din server fra hvilken som helst pcer på denne planet. Forbindelse osv. kan variere windows server er heller ikke helt billigt.
(husk Icedtea for kunne køre Nemid på Ubuntu.)
Svaret blev redigeret 6 gange, sidst af Shadowhunter d. 04-05-2014 12:10:43.