Jeg har brugt lidt tid på at lave nogle videoer af hvordan det foregår når jeg tegner ting op i 3D. Tænker at nogle der måske ville prøve at lære det kunne have lidt nytte af disse.
Subscribe gerne hvis i vil se flere. Regner med at lave et par stykker til:D
Det har givet lidt blod på tanden til et par småting som jeg godt kunne tænke mig at få lavet til mit Switch 810.. har bare ikke lige nogen mulighed for at få realiseret noget af det jeg tegner.. men det må jeg finde ud af når den tid kommer.. 🙂
Mit alternativ er Google SketchUp, som desværre crasher ret ofte i Mac OS X. Jeg anvender programmer til 3D-modeller af molekyler og simple simulationer, men det er mere af nød end af lyst. Meget af det, kan jeg lave relativt hurtigt i After Effects. Fordelen ved 3D-programmerne er dog, at man kan eksportere modellerne til brug i eks. iBooks (undervisningsbrug).
- undskyld, hvis det virker som om jeg trådkaprer, men programmet er vel ikke helt uvæsentligt, hvad angår dine guides 🙂 😳
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 05-05-2014 19:27:28.
Det er sådan set det samme program som jeg bruger. Du får bare uddannelses versionen, hvilket der ingen forskel er på, bortset fra at der står "student version" i toppen af program vinduet.