i kan adde mig, hvis I vil platoone engang imellem
😛
nice .
grunden til jeg spørger er nok den at jeg ville tjekke og nvidia er bedre end amd , det går der nemlig en lille diskustion om i mellem et par i den forrige klan 😀
#0 jeg adder dig nok en dag, skal lige ha skrevet opgave her i løbet af ugen før jeg får tid ti at platoon´e. går ud fra du spiller på EU. men hvad tier køre du i ?.
detsuden er WOT ofte cpu bound, på grund af elendig cpu optimering, det udnytter max 2 cores(selv efter 0.9.0) Men det elsker Intels højere ydende cores, + det elsker mange mhz og høj cache. @ større I5/I7 modeller ved høj Mhz.
fik et kæmpe ydelses boost tilbage i tiden da jeg gik fra 1st gen I7 cpu til 3rd gen I5 cpu, alene grundet højere mhz og bedre ydelse på clock cyklus.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 05-05-2014 23:37:04.
Det største problem efter 9.0 er at de stadig ikke understøtter SLI/CF. Den bedre grafik kræver endnu flere GPU kræfter end tidligere (ville gerne kunne udnytte mit 7990). I løbet af i år vil Havok fysik delen blive implementeret, og den understøtter flere kerner. Men det bliver nok først 9.2 eller 9.3.
#9 Det kan godt være de lavere tiers er kedelige, men man bliver da nød til at køre dem for at nå op til Tier VIII. 🤡