Burde du ikke selv undersøge og linke til de mange sager inden du per definition altid hater på Asus?? Og glem nu ikke at linke til sagerne på alle producenter, både dem du elsker og hader.
Det er da i øvrig først efter jeg smed en stak links efter dig med problemer med Netgear at du har anerkendt at de ligesom de andre ikke har et perfekt produkt, så det burde du vel have gjort opmærksom på i alle de andre tråde hvor du har anbefalet deres routere?
Når det så er sagt, så har du selv udtalt at du kun bruger DDWRT, så hvordan kan du egentlig udtale dig om routerne som helhed når du ikke bruger det medfølgende OS?
Og ja, jeg har sagt det før, og jeg gentager gerne mig selv igen.. Der er sikkerhedshuller i Asus produkter, men ikke kun Asus produkter, der er sikkerhedshuller i alt software, om det er et router OS (linksys, Netgear, CISCO IOS...) eller om det er et desktop eller server OS er irrelevant. Hvor meget du hører om dem kommer an på hvilket produkt der sidst er blevet fundet huller i.