Kan huske vi lavede vores egne lydeffekter til UT. Det var total griner når vi så mødtes til LAN og lavede kills fik vennerne lige ens nyeste taunts smidt i nakken. Bla en masse citater fra "i Kina spiser de hunde" Og ja fedt med doublekill,multikill, ULTRAKIIIIL. 😛
UT3 og UT2k4 er stadig relativt pæne spil, som stadig holder mod de nyeste Gears of War og Halo titler 10 år senere, både grafisk og gameplaymæssigt.
Jeg tror mit spørgsmål ligger i om nogen overhovedet søger en arkade arena-shooter mere? Tribes: Ascend har været på banen længe, men har næsten ingen kærlighed fået.
Tvivler ikke på at spillet nok skal få lidt succes, tvivler blot på om der overhovedet er hold i det i længden. Nu nævnes der godt nok en markedsplads, så måske de prøver at gå Valve vejen, hvilket holder Counter Strike: Global Offensive kørende på fuld drøn lige nu.
Spekulation er interessant. Glæder mig til at se spillet ved release. Vil bestemt prøve det. :yes:
#19 Titanfall er stadig ekstremt populært hos mange, jeg synes også det er et rigtig fedt spil. I starten vil jeg mene at spillet godt kunne blive det nye UT, men nu hvor de smider et nyt på gaden, så er det jo slet ikke til at gå udenom.
#21 Word ! - Har brændt mere end 10+ år på quake3. Og spiller stadigvæk QuakeLive som næsten er det samme quake3 men der mangler noget især iht. Clan Arena, der var det gammel Rocket Arena 3 (RA3) bedre, hvor et map havde flere arenas og et stort CA map. Saver de gammel Quake dage, suk. Men prøv quakelive, det er gratis, dog ikke med alle baner men de mest populær er med.
Anyway ser frem til Unreal Tourment som også var et super godt spil.