Super weekend hos Komplett

Webshop/producenter d.  09. maj. 2014, skrevet af Monberg75
Vist: 1774 gange.

Monberg75
 
Moderator
Tilføjet:
09-05-2014 19:45:19
Svar/Indlæg:
1194/156
https://m.komplett.dk/Campaign...

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Monberg75 d. 10-05-2014 01:09:20.
Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2014 20:24:14
Svar/Indlæg:
4536/104
#0 er du ansat af komplett ?..

de har super weekend/tilbud, stort set hver weekend. @ Dette er IKKE noget specielt.

selv deres dags tilbud/timesalg, er efterhånden næsten intet værd.

Plz vend tilbage når der faktisk er tilbud der er noget værd. tak.


Morpheuz1986
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2014 22:05:36
Svar/Indlæg:
486/37

Manden giver os information uden at forlange noget til gengæld,hvis det gør ondt på dig, så tror jeg, du har noget medicin du har glemt at tage.

Hvad med at vi lader folk være venlige uden at brokke os i fremtiden ?

#0 - takker for update.


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2014 22:08:57
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #1

*shh* Rune. Du er slet ikke gammel nok til at komme med i Sur-gammel-mand-klubben 😎 😛

-> Alle

Nogen der har erfaringer med denne?

Link: https://www.komplett.dk/speedl...


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2014 22:45:04
Svar/Indlæg:
4536/104
#3 gu fanden er jeg så, når #0 igen og igen giver os tråde uden real værdi. Jeg kunne forstå det hvis han nævnte et usædvanligt tilbud, men det er dette jo netop ikke. Intet specielt billigt eller specielt.

hvis jeg skulle spamme forummet med ting hver gang jeg faldt over et tilbud ville du satme også blive godt gal i skralden.

Jeg kommer automatisk til at kigge da jeg tror der kunne være noget unikt/specielt siden der bliver lavet en tråd derom. Og det pisser mig af at det bare er det samme lort den samme person poster gang efter gang.
Sur gammel mand eller ej, det pisser mig også at af en hvis shadow konstant snakker i hashtåger, men det bliver jo ignoreret af både ham selv og alle andre åbenbart.

fanme en sørgelig tilstand dette engang så gode forum er endt i når det bliver spammet med sindsforvirrede hashtåge personer og en kapitalistisk hungren efter mere og mere køb køb køb/tilbud tilbud tilbud,(som tilmed ikke er unikke i dette tilfælde). RIP oc.dk Rip. OC.dk we never forget you.

Er muligvis overtræt og på nippet til at falde om, så dette kan influere min iritation pt. men stadigvæk none the less, Stadigt godt gammeldags TRÆLS det jeg brokker mig over.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 09-05-2014 22:47:41.


Ciric
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2014 23:05:16
Svar/Indlæg:
1881/22

-> #1

*shh* Rune. Du er slet ikke gammel nok til at komme med i Sur-gammel-mand-klubben 😎 😛

-> Alle

Nogen der har erfaringer med denne?

Link: https://www.komplett.dk/speedl...

NoNig skrev d. 09-05-2014 22:08:57

Kender ikke #1's alder, men jeg er gammel nok til at gå for "gammel sur mand" :P
...og må give #1 ret. Det er ved at tage lidt overhånd mht til reklamer for Komplett som nyheder. De fleste her burde vide at Komplett har Super Weekend, stort set hver uge 😢


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2014 23:19:55
Svar/Indlæg:
3799/43
Giver nu også #1 ret. Forum regl nr 5.

Brug venligst ikke vores forum eller din bruger profil, til
at reklamere for andre lignende sites, som kunne
forekomme som konkurrent til HwT. Ligeledes er
reklamering for at fremme et salg ikke velkomment i
forummet.

Jo flere gange du laver sådanne nogle forum tråde, jo mere går folk og tror at du reklamere for komplett, og det må vel fremme deres salg når at du nævner det igen og igen.

Men man kan vel tolke reglen som man vil, The boss har jo det sidste ord og jeg kender ikke de interne regler.

Komplett sender vel nyheds breve ud til de kunder som har tilmeldt sig til det.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ICE-Cool d. 09-05-2014 23:24:47.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2014 23:20:35
Svar/Indlæg:
5224/222
Hvis nogen føler sig ramt så var det ikke meningen... eller sådan noget
http://www.someecards.com/user...


Plis
 
Overclocker
Tilføjet:
10-05-2014 00:35:46
Svar/Indlæg:
63/8
Jeg synes det er ok at smide dette indlæg. Overskriften forklarer jo fint hvad det er, og folk kan jo bare lade være at klikke.....nu de allerede ved det.


Monberg75
 
Moderator
Tilføjet:
10-05-2014 01:06:40
Svar/Indlæg:
1194/156
Hold da op nogle sure opstød.

Jeg skriver jo netop lige hvad det er, så der er slet ingen grund til at kigge på opslaget, for i ved jo allerede det er latterligt (Efter jeres mening)

Jeg tænker jo bare, at det KUNNE jo være der var nogle ANDRE brugere der kunne bruge de tilbud til noget.

Tale er sølv, tavshed er guld, hvis man ikke har noget relevant at sige i forbindelse med emnet, og det mener jeg bestemt ikke i har.

Jeg har skåret meget ned på mine nyheder og indslag, for man bliver ikke andet end skældt ud for at have en mening, eller for at fortælle folk om noget nyt som kunne være relevant for nogen.

Hverken nyheder eller opslag i forum SKAL være relevant for alle.

Intet under at vores nyhedsflow er nedadgående med den feedback :no:


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2014 02:33:56
Svar/Indlæg:
2131/173
Manden der kommenterer først, har jo en pointe.
Flere og flere indlæg med links til tilbud, som om målgruppen ikke selv har internet..
Jamen sur og gammel er jeg så også.
I øvrigt, Steam har jævnligt tilbud på spil vi allerede har investeret i, til gengæld kan man købe samme spil andre steder lidt billigere - bare et fif til de folk der ikke synes de gider gå glip af noget de allerede ved.

På den positive side, er det fedt at der er ved at komme ild i noget byggeri blandt brugerne, det synes jeg HWT skulle omfavne, tilskynde og sætte mere i centrum, fremfor at tro at motivationen bedst imødegås med autopiloten på ignore.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2014 02:56:14
Svar/Indlæg:
2131/173
9

Ro på, hvor spændende en kommentar ville du selv føle du kunne forfatte som respons til dit eget indlæg?

Hvis du føler dig intimideret af brugernes reaktioner på dit arbejde, synes jeg du skal snuppe en skål selverkendelse og se i øjnene at det at linke til et tilbud ikke er at betragte som nyhedsformidling af den helt vildt interessante slags.
Ergo behøver du jo heller ikke tage reaktionerne specielt seriøst, set i lyset af at der i ovennævnte tilfælde næppe kan være tale om krænkelse af din faglige stolthed, idet der reelt ikke at tale om nogen væsentlig indsats fra din side.
Kan du følge mig?
(indsæt selv venligt, imødekommende og halvskævt smil)


#12
Plis
 
Overclocker
Tilføjet:
10-05-2014 08:51:44
Svar/Indlæg:
63/8
Kategorien er webshops og producenter. Jeg kan virkelig ikke se problemet med trådstarters indlæg


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
10-05-2014 13:09:20
Svar/Indlæg:
983/167
Hvorfor får nogle folk ondt i røven, når man er så venlig at komme med links til måske nogle gode tilbud. 😐 😕

Luk da røven hvis i ikke kan lide at få noget info, kan squ ikke rigtig se hvorfor #1 skal komme med sådan et surt opstød, men så får man jo lige nogle flere plusser til sin statistik på svar 😀

Det kan da være nogen kan bruge den info Monberg75 er kommet med. :yes:

Fedt nu er jeg oppe på 181 svar 🤣


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Polle68 d. 10-05-2014 13:10:24.


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-05-2014 00:29:51
Svar/Indlæg:
4536/104
#13 nu er der jo også forskel på at komme med relavante tilbud som er super unikke, osv.

Men et tilbud som faktisk sker VÆR uge i de samme dage @ komplett super weekend, og Elgigatens tilsvarende tiltag med deres super-weekend. Er altså IKKE nyheds materiale , lige meget om det er under webshops eller ej, Giv os info HVIS DET ER Specielt, ikke noget der sker hver uge som de fleste falder over per automatik hvis de kigger efter hardware i perioden. Kan satme da ikke passe at HWT mangler nyhedstof i så stod grad at man må ty til dette.



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-05-2014 00:53:34
Svar/Indlæg:
4337/121

#13 nu er der jo også forskel på at komme med relavante tilbud som er super unikke, osv.

Men et tilbud som faktisk sker VÆR uge i de samme dage @ komplett super weekend, og Elgigatens tilsvarende tiltag med deres super-weekend. Er altså IKKE nyheds materiale , lige meget om det er under webshops eller ej, Giv os info HVIS DET ER Specielt, ikke noget der sker hver uge som de fleste falder over per automatik hvis de kigger efter hardware i perioden. Kan satme da ikke passe at HWT mangler nyhedstof i så stod grad at man må ty til dette.

Fearless Angel skrev d. 11-05-2014 00:29:51


Nu er det jo ikke et nyheds opslag men bare et indlæg i et forum og rent info til folk der måske ikke er helt vågne 🙂

Nyheder og tests finder du på midten af siden 😉


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-05-2014 12:53:07
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #4

Rooolig nu. Det var bare for sjov 😉


martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
12-05-2014 13:03:19
Svar/Indlæg:
2826/100
#14

Hvorfor er det du bliver ved med at skrive at det ikke er nyheds materiale? Det er der da absolut heller ingen der har påstået

Nyheder ligger på forsiden, under de der store kasser med billeder og en stor tekst, dette er en forum tråd, der er en ret stor forskel.

Så venligst få styr på forskellen på de to inden du flanger helt af uden grund, jeg kunne til dels forstå dig hvis det stod smidt op på forsiden, men det er jo ikke tilfældet, desuden står det jo ret tydeligt i overskriften hvad tråden indeholder, så den er jo ret let at sortere fra hvis du ikke er interesseret.