#29 Hejsa - Jo en evt. retssag vil selvf. være "øv" for enhver forretning, men udgangspunktet i deres nægtelse af at følge forbrugerstyrelsens afgørelse, er jo dèn, at utrolig mange ikke vil gå i retten med deres sag, og derfor sammenlagt, er en billigere omgang, end de sager forretningen via retssager bliver tvungen til at betale. Mange synes jo, at deres udestående er et for lille beløb til, at gå i retten for 😢
Der er naturligvis forskel på hvilke forretninger der er tale om, da nogle er langt mere ømtfindtlige overfor negativ omtale på nettet (eller i "kontant" :yes: )
Det er imidlertid helt sikkert, at alle internet forretninger sidder og spekulerer/betænker, hvor langt og hvorledes de kan gå, med den bedste økonomiske fremtid i behold. Det er jo en konstant krig på nettet, og hvis man vil overleve må man lære at prioritere mellem mange ting, der desværre ikke er til kundernes fordel.
Kundeservice - herunder RMA, svartider, returneringsmuligheder, kommunikationsniveauet, udgifter i forbindelse med nævnte etc.
Hvis forbrugerstyrelsen har fået bemyndigelse til udøvelse af lovgivning i hånden, vil der derfor komme helt andre boller på suppen. Men igen - jeg tror ikke, at de er kommer dertil endnu :no: 😀
Mvh. - Kim