Hej Venner, Min Gaming PC har lige rundet 4 år, så begynder at overveje/planlægge en opgradering.
Jeg har bygget mange gange før i tiden, men har ikke brugt så meget tid på at følge med i Hardware markedet på det sidste, så vil lige hører jer til råds. Har hørt at der kommer nye Chipset(Z97), nye Intel processorer og nye Nvidia kort i løbet af året, jeg kan vente hvis det er noget værd? :)
Hvad jeg ønsker Lydsvag, kommer ikke til at OC. Høj Performance i 2560x1440 eller 4K/UHD afhænger lidt af hvor gode anmeldelser de nye skærme der kommer i Q2 bliver. (Asus etc.) Kvalivare, men behøver ikke at koste spidsen af en jetjager. Intel/Nvidia Mix (Ren preference, respekter venligst dette)
Her er min egen start, varene fundet på Komplett.dk
Til det du skal bruge det er det igen bare det billigste
+1 ...og det selv om du kommer til at OC. Med mindre du er ude i at hive de sidste pts ud i en eller anden benchmark, og lejer med ekstrem køling, vil alle Z87/Z97 kunne levere hvad der skal til. (LANGT de fleste Haswell cpu'er rammer deres grænse længe før bundkortet gør, så længe vi snakker hverdagsbrug).
Så vælg ud fra features, design og pris, i den rækkefølge du nu finder vigtigst 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ciric d. 11-05-2014 20:59:11.