Jeg har ikke prøvet stolen, men vil du ikke komme med en par ord om den, når du engang modtager den? Jeg har kigget på deres stole flere gange, men af en eller anden grund så har jeg ikke bestilt en endnu, da jeg måske er lidt bange for de ikke lever op til de krav jeg har til en ordenlig stol som man sidder mange timer i.
Jamen jeg bestilte selv en DXRacer sidst sommer og de er bare KONGE at sidde i :D Er alligevel blevet til en del LAN's osv, og den er stadig lige skøn. Dejlig støtte både ved ryg og i siderne. Så kan kun klart anbefale dem :D Meget solid bygge kvalitet :)
Moderator
Tilføjet: 16-05-2014 00:19:22
Svar/Indlæg:
5039/109
Kender godt selv følelsen. Man vil bekræftes i det køb man har gjort.
Har selv haft følelsen, og lært af den. Læser altid en bunke reviews før jeg køber nyt hardware. Dog nåede jeg ikke at læse om de lyttebøffer jeg købte i USA, Var på en kort shoppe tur med nogle kollegaer fra England og blev anbefalet et bestem mærke og model, har dog aldrig fortrudt.
har lige modtaget min dxracer stol, og må indrømme at den er rigtig lækker. 100 gange bedre en det lort jeg kiggede på ude i jysk :) kan klart anbefales!