Er der en grund til at du ikke vil købe Ti versionen? Hvad med en Crucial M500 240GB SSD harddisk?Jeg ville ikke købe TI versionen af 780 og så synes jeg der mangler en SSD. det kan ikke undværes, slet ikke i en computer til den slags penge.
Hvis det bare er spil.
Så snup en i5 og nøjes med 8gb ram.
Og så smid en 256gb ssd i.
Hvornår havde du planer om at bestille?
Mere da der her i juni kommer en ny i5 og i7.
Så skal du bare snuppe et z97 bundkort istedet.
Hvad med kabinet?
Spar lidt penge på cpu'en, og tag en i5 4670K i stedet. -den er rigeligt til spil.
Derudover mangler du en SSD. En 250GB Samsung 840 Evo vil være et godt bud.
Jeg er enig i at du burde investere i en i5k, og investere i en ssd. Til dit formål med gaming er en i5 rigelig, din GPU har mere at sige, og med en 780ti er du flyvende.
16gb eller 8 gb er ikke den store forskel, men kan godt forstå hvis du tager 16gb.
Jeg kører med en ældre i5 2500k let overclocket, sammen med et 770, 12gb ram, samt har jeg lige bestilt en evo 500 gb ssd.
Jeg spiller, bf4, d3, DayZ sa, i opløsning 1900x1200 uden problemer med god grafik.
Jeg har opgraderet løbende, og det er relativt billigt at skifte, GPU og SSD. Men fordi min I5 2500k er så god til gaming, og nem at overclocke, kører jeg stadig med mit efterhånden gamle mobo/cpu setup. Så derfor tør jeg godt råde dig til at nedgraderer fra din i7 til i5, det skal nok holde på langt sigt.
Mobo har vist også et udmærket lydkort indbygget, så det er et plus til dit valg.