Hej, allesammen.
Jeg er den uheldige ejer af computeren. Jeg ville ønske at jeg kunne fortælle jer alle de specifikke ting, som min computer indeholder, men har desværre overhovedet ikke styr på det. Det eneste jeg kan fortælle at det er et GA-H61M-S2PV motherboard (iflg. User's manual), og det er en Shark Gaming stationær PC..
Jeg har pillet sidekabinettet af, og rengjort 'indmaden' for støv. Som sagt, så starter den op som den sædvanligvis gør (lyder det som om), men viser intet skærmbillede. Det anderledes ved den er dog, at når jeg trykker på turn off-knappen på selve computeren, så skal jeg ikke længere holde den inde, men blot trykke én gang for at slukke den. Tastaturet virker også fint; capslock, numlock osv bliver registreret. Ydermere, så kan jeg høre på computeren at den reagerer når jeg trykker på windows-ikonet og andre knapper på tastaturet.
Som førnævnt, så kom der røg fra computeren, og jeg mener at have lokaliseret det til grafikkortet, og viften lugter ihf. brændt (jeg går ud fra at det er grafikkortet for det er der, jeg har mine 2 skærme tilsluttet). Jeg har forsøgt at sætte min skærm til min bærbare, og her er der ingen problemer. Umiddelbart ser det ikke ud som om noget er brændt af. Ville det hjælpe hvis jeg vedhæftede nogle billeder af indersiden af min computer?
Jeg har desperat brug for hjælp, for jeg kan seriøst ikke leve uden min computer! På det punkt er jeg simpelthen for afhængig af den.
På forhånd tak!