Min livserfaring siger mig at man ikke kan stole på andre end sig selv 🙂Kraminius solgte en hel stak BF4 koder og vidst nok også watch dogs koder her for nylig da det tilsyneladende var noget han kunne skaffe billigt og som en venlig gestus overfor hwt's brugere tilbød han at sende koden inden betalingen gik ind fordi vi som forum burde være i stand til at kunne stole på hinanden.
åbenbart ikke alle der har det på den måde.
Jeg syns det var et rigtig fint tilbud og hoppede på med det samme og der var ingen problemer.
Glemte at overvåge tråden
#3 Jeg valgte, som cbj7000 skriver, at sende koden først - og jeg har ud af 60 koder kun haft problemer med 1 person, som vel og mærke skriver at han havde kommet til at slette mailen. Problemet for ham er egentligt, at jeg kan bare få Origin til at lukke de to spil, da jeg har proof of authentification på begge spil - og dermed kræve dem fjernet fra en hvilken som helst Origin.
Jeg ville dog gerne, fremfor den løsning, få det fikset lidt mere humant, og gerne med en Mod som mægler - eventuelt hvis mod'en vurdere at der er tale om reelt scam, så eventuelt fjerne brugeren fra forumet - det kan ingen af os være tjent med.
#9 Nu var beløbet ikke umenneskelig højt (specielt ikke i indkøbspris), men det er da træls. 🙂