jeg er bare intel gut :/ så vil helst ha intel ..
Men jeg ved ikke hvorfor jeg sådan får lag når jeg bruger mit capture card ,, det bruger flere kræfter end OBS
#4ja det bliver nok en 6 kernet , er der nogen der ved hvornår de nye kommer på markedet ?
#5jeg har prøvet mange fine gamer pc'er og jeg syntes aldrig jeg har kunnet mærke forskel på om det var Intel eller amd processor der var i maskiner
Det jeg har erfaret er man får lidt mere for pengene ved amd ... Men amd processor er som regel varmere og derved et lave loft for OC muligheder ,, lige nu kører min 2600k 4,5 GHz uden nogen form for problemer,, har kørt 4,9 på den, men da jeg læste at høje volt kunne resulterer i at den skulle ha flere volt for at holde clock hastigheden oppe, valgte jeg at skrue ned
det kan godt være i snakker om X99 chip men de koster stadig kassen og det skal man lige tænke på det også..
There's no rush, really, as Garber notes that the price for DDR4 is outrageous. A 1Gbit DDR3 chip is $1.40, while a 2Gbit chip is $1.70, and a 4Gbit DDR4 chip is $30. By December, when volume production kicks in, that will drop to $5 and by this time next year, it will be $2.50, she said.
#4ja det bliver nok en 6 kernet , er der nogen der ved hvornår de nye kommer på markedet ?
#5jeg har prøvet mange fine gamer pc'er og jeg syntes aldrig jeg har kunnet mærke forskel på om det var Intel eller amd processor der var i maskiner
Det jeg har erfaret er man får lidt mere for pengene ved amd ... Men amd processor er som regel varmere og derved et lave loft for OC muligheder ,, lige nu kører min 2600k 4,5 GHz uden nogen form for problemer,, har kørt 4,9 på den, men da jeg læste at høje volt kunne resulterer i at den skulle ha flere volt for at holde clock hastigheden oppe, valgte jeg at skrue ned
Intel CPU'er er varmere end AMD CPU'er, så det du har hørt er ikke sandt.
Har du prøvet at stream på en AMD maskine? Jeg har ikke prøvet på en Intel endnu, men så vidt jeg kan se er AMD noget bedre til den slags.