Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2014 23:35:40
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Min BenQ BL2411 skærm har desværre nogle "touch"knapper i stedet for rigtige knapper. De fungerer næsten aldrig ved første berøring, så enten kan jeg ikke finde ud af at bruge dem, eller også er det noget crap.
Når min finger nærmer sig knapperne, lyser de op, men intet sker (jeg har jo ikke trykket på noget endnu). Men der sker heller ikke en sk.. når jeg så når hen og berører en af knapperne. jeg skal så flytte hånden igen, så den ikke kan "mærke" mig, vente til lige inden knappernes lys går ud igen, for derefter at trykke igen. I de fleste tilfælde kommer menu'en så frem, så jeg kan vælge hvad jeg vil ... eller det burde jeg kunne, for nu skal jeg igen flytte hånden langt nok væk, til den ikke kan mærke mig. Først NU kan jeg (og her svigter den også ind imellem) vælge (f.eks) indgang, og derefter vælge OK.
Det samme med tænd/sluk knappen. Den kan være temmelig svær at tænde (mange forsøg), men den slukker næsten hver gang.
Nogen der har en ide til, hvordan jeg kan lave det om til alm kontakter, der skal bruges 5 stk samt en til on/off.
Har tidligere haft en Samsung monitor med touch-knapper, og den endte op med ikke at kunne tændes mere, samt man kunne skrue OP for lyset, men ikke ned igen.
jeg køber ALDRIG mere en monitor med touch-knapper, ikke om så det er en 19200*12000 OLED monitor :no: