Hvor ser du, at jeg praler med at ville snyde? En anden gør mig opmærksom på, at jeg kunne prøve og sende det ind, så kunne man prøve det.
Og fordi at jeg sender et bundkort ind til 900 kr, så påvirker det også dig som forbruger? Ah, det påvirker næppe prisen. Prisen de bruger på bundkortet er ikke i nærheden af det beløb.
Jeg tager fint ansvar for at have ødelagt det, hvorfor skulle jeg ellers spørge til råds om det kan laves?
Ter jeg mig fordi, at jeg generelt er af den opfattelse, at mange desværre gerne vil belære andre om morale og andre sager, som de kan holde helt for sig selv?
Har man intet konstruktivt sige, så lader man være med at skrive. Ingen har bedt om en morale prædiken eller andres mening til hvordan man gør tingene. Man kan forholde sig til spørgsmålet, hvis man vil svare. Er det for meget at bede om?
Kan selvfølgelig godt se, at det for nogle mennesker er for meget at bede om, når man gerne vil agere som politibetjent og vise at man er bedre end andre.
Tror man skal se lidt indad i disse tilfælde.
Mennesker som har behov for at fremstå bedre end andre plejer i de fleste tilfælde at have lavt selvværd, som der måske kan være noget om.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af mrn d. 28-05-2014 02:07:44.