Windows har ofte en driver til meste hardware. ofte kan du miste nogle ting ved køre med en anden drive end producentens.
Du ikke bruger nye muligheder er lidt ligemeget. Jeg ser det, så er windows 8 fremtiden end 7.
Jeg tror personligt, at hun vil være mere glad for 8 med lidt 3.parts modificering end 7.
Igen, så er det et os er begrænset hvor meget anderledes i forskellige versioner.
Windows 7 er teknisk set forældet lidt i stil med vista og xp.
Du er uheldig, så har windows 7 ikke har en standart driver til netkortet skal ud hente producentensdriver. Det har jeg prøvet med windows 7 ikke altid har driverne. Netværksdriver, så kan ikke opdatere pceren eller hente de nødvendige driver.
Produncenten spare penge på drivers er de ikke muligt få driver til ældre OS. Producenten spare penge på software delen og derved kan høste større profit. De sørger også for, at personen kør med sidste nye software og forbrugeren kan bruge alle nye muligheder med produktet i forhold til ældre modeller.
Det er så nogle gode ting ved linux altid har en nød driver til netkortet altid kan gå på nettet til hente rigtige driver osv.
Jeg idag bare skulle have en pc til suffing på nettet, så havde nok taget tablet i stedet.
Svaret blev redigeret 6 gange, sidst af Shadowhunter d. 31-05-2014 13:28:58.