Hvad bruger du maskinen til?
Du har som udgangs punkt et fint system.
Hvis jeg var dig og skulle upgrade til billig penge. Så vil jeg taget et GTX 670 mere brugt (et kort magen til er mest optimal, men du kan bruge alle modeller og frabrikanter så længe det bare er et GTX 670) og køre noget SLI og evt. overclock de 2 grafikkort samt CPU (det er jo en K model, så udnyt den kan OC). Så vil du stadig have dig en god gamer lidt tid i nu.
ellers er du over i både ny CPU, bundkort, grafikkort og evt. ram. Så løber det hurtigt op, hvis det skal give et ordenligt boost.
Jeg sider selv med gammel hardware i form af en I7 920 og et par GTX 660 TI i SLI som bægge dele er overclokket og det køre faktisk ret så super. Bevares de mest krævene spil kan den ikke helt maxe ud som crysis 3 og Metro last light. Men det er ret tæt på.
Så jeg vil sige som billig løsning en GPU mere også overclock svinet.
Ellers nyt bundkort med en i5-4670K CPU, 8 eller 16 GB ram afhængi af hvad du har brug for nu og her samt et GTX 780 (GTX 770 er også fin, men de nye spil i fremtiden vil kræve mere Vram og ellerede nu er f.eks. Watch Dogs en ram sluger). Du kunne også evt. gemme dit GTX 670 og købe et brugt mere til SLI sammen med den I5 4670K CPU eller evt. hvis du har penge som skal brændes af så en 4770K da spil med tiden også vil drage nytte af hyper threading
og ellerede nu gør crysis 3 og Watch Dogs brug af det og jeg forud ser at flere vil komme i fremtiden som understøtter det.
Det er nok det jeg ville gå efter i vært fald.
Kan jeg sælge mit 670? Har ingen kvittering og det er jo mange pe gammelt?