Vi havde en brugere hos os der havde købt en 10.000 kr. bærbar via en medarbejder ordning. Han fortrød og Dustin ville ikke tage den tilbage, til at starte med! Men efter lidt tid tilbød de at tage maskinen tilbage mod at trække 50% af prisen, hvilket han afslog og beholdte maskinen.
Desuden bliver det også sværere for privatkunder med de nye regler fra EU.
Link: http://www.forbrug.dk/Nyheder/...
Tak EU vi elsker dig ❤ ☹ 😕
Hele balladen er jo, at I har taget fejl af varen.
Det er jo ikke butikkens (Dustin) skyld.
Du siger jo: "Hov , det er ikke det vi leder efter".
I har måske læst forkert om produktet eller ikke læst om den også købt den hjem til jeres firma.
Korrekt?
#0 Er den billigt til salg? 😀
#0. Når I siger , at I ikke regnet med den ikke var så høj.
Hvad mener I?
- At den ikke har pivot (hæve/sænke fod) ?
- at dens fysiske udsende ?
- at dens opløsning er lavere end I troede?
#13 Jeg læser det som om at forbrugeren på nogen områder stilles dårligere, men nok bare mig 😐
"Når forbrugerne fremover fortryder et køb, er de ansvarlige for varen, indtil den er kommet retur til netbutikken. Det betyder, at de risikerer at skulle betale, hvis pakken forsvinder eller bliver skadet under fragten," siger Camilla Hesselby.
Startede med at ringe til dem, da vi pakkede den op, for kunne allerede der se, det ikke var som vi havde regnet med.
jo lidt svært at forstille sig skærmen i sin helhed, kun ud fra de mål, man har set på nettet.
Over telefonen sagde de ok, til retur, men over email har de nu afvist.