Moderator
Tilføjet:
02-06-2014 15:31:16
Svar/Indlæg:
1194/156
Nu er man så så småt komme igang med WD.
Jeg har umiddelbart ikke nogen problemer, der er dog de sædvanlige opstartsproblemer med spil nu om dage, textures der forsvinder, biler der er sunket halvt ned i vejen, jeg har sågar rendt rundt med en usynlig mand, hvor man kun kunne se fodspor, og hans mobiltelefon :) Andre mennesker i verdenen manglede også kropsdele, nogen maven, andre hovedet og nogen benene.
Når det så er sagt, er spillet faktisk ret fedt.
Jeg undrer mig dog over hvor besværligt det er lige fra start, og man skal da absolut ikke begynde at ligge sig ud med politiet, for de finder en, næsten lige meget om man gemmer sig på taget af en bygning eller hvad man gør. Det samme gælder hvis man ligger sig ud med banderne, pludselig har man 10 biler efter sig, som er bevæbnede til tænderne, og der kommer kun flere til.
Måske lidt urealistisk, eller er der noget jeg har misforstået? Sporer de en via mobilen, som man så bør slukke eller hvad?
Kom med jeres fif og råd, og generelle input om spillet, vil da gerne høre hvad i syntes nu i er kommet i gang med spillet :)
Jeg spiller på en i5 med et 7950kort, og kan på ultra for det meste holde fps over 30, hvilket er fint for mig :)