Hvis du skal kommentere på en Apple nyhed, get your facts straight 😉
Du har ganske vidst iMessage mellem mac og iOS devices ja. Men at man også får almindelige sms'er med, er en ny ting.
Og de nævner jo netop ikke på noget som helst tidspunkt at dette er et kæmpe stort gennembrud indenfor det her?
Det ved du da også godt.. Det er altså ikke meningen at bare fordi det Apple, skal ALT de laver være total banebrydende og være højdepunktet år efter år.
Det er da PISSE smart?
Hvad nu hvis man ikke hører ens mobil ringe eller lign. Mens man sidder ved sin bærbare eller stationære og arbejder?
Nu kan man modtage opkaldet på sin pc hvis ens iphone er i nærheden, hvis det ikke er smart så ved jeg sku ikke hvad du går og tænker de skal finde på!
#2 lol hvad snakker du om?
Min telefon ligger ofte til opladning i soveværelset, hvordan kan det blive en negativ ting, at man pludselig har muligheden for at svare på opkalde/sms ved sin computer?
#1 og nej, måske du skulle sætte dig lidt ind i tingene, iMessage har fungeret over osx i noget tid nu. Det er først nu at ens iPhone vil fungere som relæ, så ens sms'er bliver sendt fra iPhone til computer. I stedet for bare at blive sendt fra Apples iMessage server.
#5 Øh, så du mener ikke man kan få relevante opkald oder was? Og hvorfor benytte sig af sin telefon, hvis man kan bruge sin PC?
I er sku lidt fjollede nogle af jer - Fordi én af de mange nye features ikke er noget i mangler/kan få, så er det hele noget lort eller hvad?
Havde Android haft denne funktion i et år før Apple, så havde i råbt "Nøøj, det havde vi for læænge siden"
#7 Nu er året jo ikke gået endnu 😉 🤡
Synes det er meget fedt man kan sidde og have et telefonopkald igennem via mac og så fortsætte på mobilen hvis man skal ud eller omvendt 🙂
Når det kommer til hvor længe en mobil holder på batteriet så afhænger det ofte af hvad der er aktiveret på denne af GPS,DATA osv osv 😉 Batteri kapacitet og hvor kraftige specs den har spiller naturligvis også ind 🙂
Jeg er ikke Apple fanatiker men jeg må indrømme at de er ret gode til at tænke sig om til forskel fra andre producenter 🙂
#5 hvad nu HVIS, det var et nødopkald fra en random person?? Dengang jeg kørte galt på scooter formåede jeg mens jeg havde fået blackout at ringe til min nabo, hvis nummer jeg ikke engang kendte frem for min mor/far. Hvad nu hvis den nabo som er landmand ikke havde taget sin telefon? Så havde jeg måske fået mén i dag.
#7 "best product pipeline"... Det er hvilke produkter de har i deres sortiment. Ikke en enkelt feature de har fået til at virke i en opdatering til deres OS? Det er jo slet ikke det samme...
En iPhone kan fint holde strøm. Din G2 bliver tydeligvis ikke brugt NOK siden du har 30% tilbage når du går i seng.. 😉 Prøv og hør musik på den og se om den kan holde hele dagen, godt så.
#13 Jeg har ligesom du, også ondt af folk der kun kigger på hvad Apple laver og ikke ser sig om. Men der findes altså os andre som både kan lide windows/OSX. Det samme med iPhone. Jeg har ikke haft andet end iPhone, fordi jeg ikke kan forene mig med android, men jeg sviner/nedgør ikke andre for at de har android. Dermed ikke sagt at du sviner/nedgør. Men jeg kan tydeligt se at du har fordomme overfor Apple...
#16 Ja man bliver sku nødt til at tage hatten af for at Apple har lavet det der Metal og Swift der. Det er helt klart en forbedring.