Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2014 13:39:38
Svar/Indlæg:
1626/507
Hej derude, mangler noget hjælp da jeg vil prøve at gå over til bærbar computer, den skal bruges til gaming, og så skal der laves musik på den, så der er nogle krav som skal være 100 % iorden.
Når den står hjemme vil jeg smide min skærm på, som er denne.Samsung 27" LCD Syncmaster S27A950D det er en 3d skærm, og den kører med 120hz. Kan huske min ven have en gamer bærbar fra asus, han havde nogle problemer med at få 120hz over på sin xterne skærm, som er vigtig for mig, mener også der var nogle problemer med at få 3d over, men ikke så vigtig med at få 3d for mig, det var vist noget med hvad skærm kabel man bruger for at få 120hz over, og denne type kabel kunne man vist ikke tilslutte hans asus bærbar.
Så skal jeg også laves musik på den, vil smide et xtern lydkort på, har 2-3 lydkilder som skal på, via usb, usb keyboard, og en launchpad, ved ikke om det har nogle betydning hvad bærbar jeg vælger, hvis jeg skal det, vil mene det bliver en asus eller en fra msi, jeg skal vælge, hvad ville du råde mig til at købe, har 14000.kr at gøre godt med, tak tak 🙂
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 07-06-2014 13:42:41.