Det er da et røver køb, det kort. Et rigtigt slag tilbud. Du kan jo tråsalt "kun" få en rigtig fin komplett gamer pc for de samme penge... hov vent en komplett gamer pc for samme penge som et grafikkort koster.
Øh det lort er jo overpriced. Ville da klart vælge 2 GTX titan Black for mindre penge og mere ydelse hvis jeg endelig skulle ud og offer så mange penge på grafikkort.
I det hele taget er dual-GPU kort efter min mening kun til folk som ikke har plads til mere end et kort eller bare vil blære sig tros de åben lyst bliver snydt på udelsen i forhold til prisen.
Uden ordentlig temp headroom til OC ville jeg hellere tage 4 almindelige 290x (med 3rd party køler) eller 780/780Ti. Det vil nok være moderat sjovere. :yes:
Men at give 21.000kr for et enkelt kort, det er jo fuldstændigt rablende sindsygt. Det er jo ikke engang reelt set med 12GB framebuffer, da det er delt mellem de to GPU'er. Specs taget i betragtning er det tåbeligt ud over alle grænser. Jeg vil godt nok noget hellere købe en habil stationær OG en habil bærbar til de penge, frem for ét enkelt grafik kort. 😛
#8 jeg købte mit hd7990 fordi jeg kun havde en pci 3,0 x16 på mit bundkort og det var også en rimelig pris dengang på ca. 6000 kr. Jeg er beskemt heller ikke blevet snydt på ydelsen, jeg har da højere fps end min kammerat med 2 stk hd7970.