Men ja de billigste er alle kun russisk. 😕 Personligt havde jeg bare betalt prisen på et med et forståeligt sprog. De små penge ville ikke være besværet værd at spare....imo..
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 09-06-2014 17:16:39.
Medmindre du er helt på røven, så køb en engelsk udgave. Det er ikke besværet værd (taler af erfaring) Ofte når der kommer en opdatering til spillene, skal du installere en patch eller andet for det virker igen.
Jeg købte i sin tid BF3 som russisk. Og fortrød det hver eneste gang der kom en patch. Da man så skulle først vente på at der kom en sprog patch, og derefter bøvlet med at få spillet til at virke igen.
Jeg har lovet mig selv lige siden, at jeg aldrig ville købe en RU udgave igen..
Jeg købte det for omkring 200 lige, da det var kommet ud på eas egen side. Brugte Hola til at lave mexikansk ip. Det fungere som en dansk/engelsk version, fordi det er købt gennem origin. Har ikke haft et eneste problem.
"Get VPN (Hola Unblocker) Goto Origin.Com Use VPN to Mexico Click "reservalo ya" Click "ir a caja" When you are on the page where it asks you to connect to your account, turn the VPN off. Login to account. You can change your language at the bottom if you like. Enter details. Purchase. Price should be MXN499"
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af killman d. 11-06-2014 22:54:49.