#8 - ja du får ikke printeren til at fungere uden chip.
Der findes så "o stiller" en lille himstregims til nogle af mærkerne, således du kan bruge samme chip uden at skulle overflytte den til en ny patron. Du skal så naturligvis samtidig selv fylde blæk på patronerne.
Efterhånden er de uoriginale patroner med chips dog blevet så billige, at priserne nærmer sig hinanden. Og så undgår man jo besværet (griseriet), ved gør det selv systemerne.
Jeg har forøvrigt selv dårlig erfaring med, at købe en brugt Epson multiprinter.
Da jeg kom ud for at købe den i Albertslund, fik jeg også lige en undskyldning for, hvorfor jeg ikke kunne se den i brug!. Da jeg kom hjem duede skidtet overhovedet ikke, og sælger reagerede ikke på hverken det ene eller det andet, så dermed var det slut med, at købe brugte varer som jo egentligt går i stykker ved bare at stå i længere tid uden at blive brugt.
Et nyt printerhovede koster næsten det samme som en komplet ny printer. Så hellere give de poar hundrede kroner i forskel for en ny, og samtidig få garanti med på produktet.
At aktuelle printer ikke kan ses/prøves uden en enkelt patron - lugter af snyd efter min opfattelse 😳
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 11-06-2014 18:42:49.