Ja battlefield 4 var bad bad bad ved udgivelsen... Men synes nu de har fået rettet det godt til 😉 håber de har lært lidt af deres fejl og lytter til os gamere 😛
Har også meldt mig til beta så håber jeg får lov at prøve 😉
Men glæder mig godt nok til oktober 😲
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Kleiner86 d. 10-06-2014 12:01:17.
Har også tilmeldt mig betagen. Fik i mail med det samme? PT er jeg gået tilbage for at spille BF3 da det kører så meget beder end BF 4 og er en ren fornøjelse at komme tilbage til. 🙂
#8 Jeg var hurtig, lige da de annoncerede det, modtog bekræftelse på mail efter 15min, gik dog et par timer før det kom i Origin, og Battlelog virkede slet ikke i går da jeg gik i seng, så krydser finger for det virker i dag
Spillet det en times tid nu, vil ikke jeg jeg er ovenud begejstret. Ideerne mht. gamemodes er fine, problemet er bare, at folk laver alt andet, forventeligt så tidligt i en beta, men frygter det vil være lige sådan når spillet udkommer.
Er pludselig blevet ret mehhh over at jeg ikke har fået en invitation... ser ud til at buggerfield er ved at være et overstået kapitel. Måske også på tide 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pvt.P.Nutz d. 10-06-2014 20:07:48.
jo men nu har vi jo smidt en del penge efter deres andre spil og været tålmodige når de ikke har virket 😀 så synes man at det er mærkeligt at andre der aldrig har spillet bf får adgang til beta. Overvejer også om jeg ikke skal annulerer min forudbestilling, jeg har ellers altid bestilt bf spillene så hurtigt man kunne 😕
#20 Hvorfor forudbestille? Vent nu og se om det er lort, lige pt. har jeg det sådan, at jeg under ingen omstændigheder ville bruge 60 euro på det her, 20 ville være en mere passende pris og ligge op ad DLC priser.
Men det hænger jo også sammen med at vi kun kan prøve 2 gamemodes, og der ikke ændres i ticketrate pt., så runderne er ofte korte og ventetiden lang.
#21 Det jo en lukket beta, så lige meget hvor mange gange, så må du vente til de åbner mere op 🙂
Synes det lyder fedt. BF4 var ikke mig, synes 3eren var bedre og BC2 var måske endda bedre end 3eren, så det er kun gået ned ad bakke for mit vedkommende 😳
DICE har det med at levere "pæne" spil, men netkoden er elendig og det er meget vigtigt for mig. Så det lyder lækkert at der er en anden udvikler bag denne gang.
#31 nej men når man nu altid har købt deres spil og premium føler man lidt at de pisser på en, når folk der aldrig har købt et bf spil for adgang til beta. Jeg kan da godt se at min forudbestilling skal annuleres, når de ikke kan undvære en beta adgang gider jeg sku ikke betale fuld pris 😲
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Hapsdog1 d. 11-06-2014 09:08:39.
Nej det er rigtigt... Men jeg meldte mig til for 2 dage siden og fik den her i nat mens jeg sov... Så mon ikke der er chance for at der er flere og flere der får??
jeg tilmeldte mig inden for 10 min efter man kunne tilmelde sig, de fleste af mine kammerater der tilmeldte sig samtidig har fået deres, 2 af dem har aldrig spillet bf og tilmeldte sig kun for at prøve noget andet end cod 😀
Spillet var smidt i Origin programmet da jeg startede maskinen op her til morgen... Hmmm... jeg ved ikke helt hvad jeg skal syntes om det.. Det er sådan lidt.. tamt på en måde.. ikke lige mig -> ihvertfald ikke heist.. så prøver vi lige den anden 😉
Hmm.. ja det blev det desværre ikke meget bedre af.. kan godt lide den ide, men det falder ikke i min smag.. 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Capiz d. 11-06-2014 09:26:46.
#42 Haha, kan dog se der er kommet en del flere i Betaen i dag, ifølge Leaderboards er der cirka 150 danskere, i går var det tal 50. Så mon ikke du snart kommer ind 🙂
En kedelig omgang, vil nok hente det ned hvis det kom på huset regning på origin, om jeg så vil spille det er en anden sag. 😉 Så heller noget plants vs zombies :yes: nååå ja det var jo også gratis 😀
Sad og spillede det i et par timer i går, må nok indrømme at det ikke er noget jeg vil smide penge efter, ikke med det indhold den har lige nu i hvert fald (og nej, taler ikke om baner og våben), i princippet er det jo bare BF4, men med nye biler.
At det er politi mod kriminelle fik jeg ingen følelse af overhovedet.
Så jeg tror jeg holder mig til BF3 & 4, og hvis jeg får lyst til at lege politi bliver det APB (som jo endda er F2P)