Moderator
Tilføjet: 10-06-2014 23:31:38
Svar/Indlæg:
1194/156
Jeg har heller ikke nogen problemer med tastatur og mus..
Dog har jeg fået et mærkeligt problem, at bilerne under kamp ikke vil bakke... Når jeg kører normalt vil de gerne, men når de er påkørt lidt, vil de ikke, jeg ved ikke om det er med vilje, men når jeg 'tapper' på bak knappen, vil den godt bakke.. Underligt.
Udover det, fungere det glimrende, bare husk at lade musen være når du kører bil, så går det hele meget nemmere :D
Hvis man er mere til Playstation udformningen på et Joypad, så kan jeg anbefale Joypads fra Logitech, de er super gode og de laver også nogen som er trødløse.
Jeg har desværre ikke prøvet Watchdogs endnu, så kan ikke svare på, hvor skidt eller godt det virker med mus og tastatur.
GTA spillene er i nogen situationer bedst med mus og tastatur, især når man skal skyde og den slags.
Vil mene at controllers er rart til watch dogs, men slet ikke et krav. Det er vidst mest et spørgsmål om hvad man er mest komfortabel med.
Jeg bruger den her og en xbox controller. http://www.gamebits.dk/shop/xb... Der kan sluttes op til 4 til og det fungere som en drøm. Skulle dog lige google opsætningen, da disken ikke virkede.