#4 Bare med bedre garanti 5år vs 3år og bedre testet hardware og firmware 🙂
#2 De skulle have en super ringe service har jeg hørt ude i byen 🙂
Tja nok lidt et spørgsmål om religion tror jeg. Jeg har begge Intel 330 og 520 og Samsung 830 og 840 🙂 og Så en Kingston V300 og en gammel Kingston Vseríes 64.
Jeg er meget glad for dem alle, men klart er V64'ern den "langsommeste" med 4år på bagen".
#6 Har læst at Intel skulle være meget grundige i forholdet til andre producenter med at teste hardware og firmware før de smider deres SSDer på gaden og som også skulle være grunden til at de yder 5års garanti 🙂
Personligt vil jeg gerne betale lidt ekstra for den ekstra sikkerhed
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af EasterKanin d. 13-06-2014 20:09:53.
Intel's brand has long been synonymous with quality, stability and support. Specifically on the SSD front, we know Intel does more testing to ensure reliable performance and host system compatibility than perhaps anyone else in the industry. This legendary quality then is an interesting juxtaposition with SandForce, which is more known for raw speed and performance, than reliable client computing. Intel rightfully shares these concerns and in fact spent over a year validating the SandForce processor, now LSI SandForce.
Kan godt se nogle anmeldeder er bare sur brok og noname crap defekter 😛 Har godt nok bestilt to stk,nu må jeg se hvornår de dukker op,kann leve med lorte service til den pris 😎
Sku billigt :) har selv 2 stk 250gb intel 520. kunne være man skulle have 2 af dem her, overvejede godt nok samsung 840 1 tb evo, den koster dog lige knap 3.000 kr
så her er der da noget sparet :D
Er Pixmania.com ikke godt nok i EU ? eller er det plus told/moms ?
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Alienwannabe d. 13-06-2014 21:45:49.
pixmania har været kendt som svindlere så længe jeg husker, men folk vil ikke lære. 🤣 Held og lykke venner, det er trods alt ikke hver gang det går galt. 😕
Det er jo lige det. Hvis du er heldig, går det fint, men hvis uheldet er ude, er det ikke til at sige hvad der sker, og det skal jo ikke være et spørgsmål om held og uheld når vi handler. :no:
OG sig lige til hvis de skulle få flere på lager.... det er en 2 år gammel model, men yder stadig ganske fint. Kunne godt bruge 2 til at afløse et par D drevs
Jeg har modtaget min i dag.. Jeg ved ikke hvad de har gjort ved den, men der ligner at den blanke side er blevet puset meget tilfældigt, det ligner lidt der har været spilt noget væske på den, altså en masse skjolder.. Jeg har fået den sat til, og kan finde den i bios og under enhedshåndtering. og der står den er installeret korrekt. Men den dukker ikke op inde i denne computer. Nogen som ved hvad det kan skyldes ?
De skjolder du snakker om har begge mine 520'er også og derfor tror jeg det er produktionsmæssigt de er kommet, og ikke pga. returvare som der (lidt naivt) bliver gættet på.
EDIT: Søg på intel 520 billeder på google og se det vist er meget normalt de ser sådan ud ;)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Maximus d. 18-06-2014 16:45:16.
#60 Hej - tiden blev udskudt 2 gange (såvidt jeg jeg husker),så jeg valgte en EVO i stedet. Den har jeg et par stykker af i forvejen, og de kører fint 😀
Næste indkøb bliver så nok en ekstra SSD 512GB, men venter lige lidt, da markedet helt sikkert rumler som en gammel gravid vulkan i øjeblikket. Og dèt burde være til os forbrugeres bedste 😀
Mvh. - Kim
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 31-07-2014 20:47:42.