Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2014 17:05:44
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Jeg er gået i gang med "Wolfenstein - The new Order", et kæmpespil på næsten 44Gbyte!
Når man ser den grafik der er i dette spil vs et dx11 spil, så er det utroligt detaljerigt, men alligevel synes jeg der mangler "noget". Jeg ved ikke hvad dette "noget" er (anyone?), men hvorfor er så få spil i vore dage lavet i OpenGL?
Selve spillet kan jeg godt lide, det er lidt som i gamle dage i Quake 2, hvor man ikke bare skal fra punkt A til punkt B, men kan fare vild, man kan/bør finde Eniga-diagrammer, og man kan/bør finde skjult Nazi-guld. Man kan få mange små sideoplevelser, som f.eks at lege i et bilvrag, mareridt hvor man kommer .... (vil ikke ødelægge det for nogen), blid p0rn er der også.
De fleste moderne FPS er alt for lineære IMHO, men tilbage til grafikken.
Som jeg husker det fra Windows NT, så kan andre end Windows xx der understøtter DirectX også køre OpenGL rendering, men er der brug for det i dag?
Er jeg den eneste der spiller dette nye Wolfenstein-spil?