Jeg har selv ikke haft tid til at se de tidlige timer i dag, men har da fulgt med her fra ca kl 23.30
nu må vi se om jeg falder i søvn, eller om jeg kan holde ud til engang i morgen.. hehe.
Faldt også lige over denne her. http://player.gl-systemhaus.de... Hvor de vist følger tom kristensens bil det meste af tiden, + har et lidt unikt driver spot look fra bilen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 15-06-2014 04:28:20.
Så er der sku drama. AUDI 2 som nr.1 og lader til at AUDI 1 med tom kristensen som en af kørende muligvis kommer på 3rd pladsen pt. (med mulighed for oprykning).. 😀
Sådan den førerne Toyota nr. 7 er udgået med elektriske problemer for nogle få timer siden og Tom k Audi nr. 1 ligger lige nu på den eneste rigtige plads for Tom K nemlig en 1 plads og en runde for and Porsche 20 på anden pladsen.
Lige en lille update der måske ikke kan se le mans.
Det er lidt synd for Audi at deres turboer bare ikke kan klare det, men nu er nummer 2 jo foran igen med Porsche lige i røven, det har godt nok været spændende hele vejen igennem.
Har lige tændt... Ham patrick dempsey klarer sig da rimelig godt i forhold til hans egentlige profession er noget helt andet.... 😲 😲 😲
Ja jeg blev ligeså overrasket da jeg fandt ud af at en skuespiller kørte med, han gør det jo rigtig godt..
Jeg så fodbold i går oppe ved mine mormor og morfar. Så var fri mellemmadder til kampen. Det var maksimalt hyggeligt, 2 halvleg var bedste.
dejligt, flot, venlig, sød blondine var med til gøre TVet blev irrelevant. Vi hyggede os, hun skulle videre desværre, men maksimalt hygge. Håbe jeg møde hende igen, dejligt have kontakt med sådan et menneske.
Desværre holde mit odds ikke, men Italien ❤, Italien verdens bedste land og stande. bylivet i Italien om natten i sommerbyen var ikke lige mig.
Le mans er også godt håbede på Porsche. Der gået for meget BIF over Porsche, men de er tilbage i toppe af LP1 serien.
Begge Audier fik jo det problem, lige pludseligt kørte deres biler bare ikke mere end 150. Ved Tom K. var han kort inde i pitten, kørte ud igen (hvor han i øvrig næsten kørte sammen med en anden bil) bare for at køre en rundte hvor han blev overhalet et par Aston Martiner 😉
Nu har du sikkert selv fundet det, men for at opsummere:
Audi nummer #2 fik 1. pladsen Audi nummer #1 fik 2. pladsen (Tom K.)
Syntes det var et godt løb. Skidt Tom K ikke vandt, den turbo var et problem for begge biler, sådan er det. Bedre end en sund bil som få et el problem og må trække sig fra første pladsen.
Glæder mig til næstes års løb!
Vi kan kun være stolte.
Danskere på podiet i ALLE klasser som Danskere stillede op i.
Dansker Aston Martinen var alt for lækkert, fuldføre det arbejde som desværre gik tabt sidste år.