Lanparty? Er det stadig noget ?

Diverse d.  16. juni. 2014, skrevet af Promoe
Vist: 5037 gange.

Promoe

Superbruger
Tilføjet:
16-06-2014 16:08:46
Svar/Indlæg:
504/34
Hey Drenge, piger og andre godt folk.

Jeg arbejde frivillig i studenterhuset på Aarhus Universitet og, vi er igang med at undersøge om man kunne holde et Lan i Aarhus engang til efteråret.

Men er LAN stadig noget folk kommer til ?
Hvis folk kommer til LAN hvad forventer man ?
Vi kan laves plads til måske 250-300 personer og vi har kontakt til en del af erhvervslivet i Aarhus og omegn. Så evt. præmier kan skaffes.

Skal der være arrangeret morgenmad fx?

Vi vil meget gerne høre hvad folk har at sige.

Mvh Casper HM
Lyngze

Redaktionsassistent
Tilføjet:
16-06-2014 16:33:34
Svar/Indlæg:
686/80
Tror helt sikkert det stadigt er noget folk kommer til, hvor jeg kommer fra i en lille flække kaldet Bording i midtjylland holder Ungdomsskolen et LAN for dens brugere, dog er det selvfølgeligt mest unge i ungdomsskolen, hvilket vil sige omkring 14-15 års alderen, der er dog også åbent for dem der har været med tidligere (førhen var det alle der havde lyst, men det blev fjernet pga. forhøjet interesse). Der har været omkring 200 deltagere de sidste mange gange (maks kapaciteten af det sted det holdes) og det afholdes to gange årligt over en weekend.

Tror sagtens i kan få et lignende antal hvis i vel at mærke kan få gjort folk opmærksomme på det i nogenlunde ordentlig tid, især taget i betragtning af at Arhus trods alt er noget større end Bording i midtjylland 😛

Vognen

Overclocker
Tilføjet:
16-06-2014 16:37:22
Svar/Indlæg:
411/38
Prøv at tage kontakt med folkene bag S7-lan på SDU. De afholder stort lan med fede præmier og konkurrencer to gange om året. De har deres egen facebookside

Promoe

Superbruger
Tilføjet:
16-06-2014 16:45:40
Svar/Indlæg:
504/34
Vi har snakket om også at lave et "Programmers Corner" hvor folk som sidder og programmere kan komme og udveksle ideer og erfaringer.

Jeg tror vi vil have en min. alder på måske 18år for at holde det bare lidt "moden"

Biostud

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2014 16:52:51
Svar/Indlæg:
2897/83
Jeg har været med til Lanparty på ca. 30 stk i Århus.

GUD

Overclocker
Tilføjet:
16-06-2014 17:00:54
Svar/Indlæg:
58/3
Lan er stadig noget folk gør i, lige nu er der et stort lan/event i Sverige kaldet dreamhack summer. De har forskellige spil på programmet, som LOL og CSGO, så hvis i kan få gode præmiere og diverse sponsers, kan i sikkert også få pro hold med som NiP og nogle af de danske hold, som Reason Gaming, Dignital, copenhagen wolves, men så skal der være præmiere.
Personligt kunne det sagtens være noget jeg ville være interesseret i, hvis der er csgo turnering. Hvis vil have folk sovende, er det fint med morgenmad.
Hvert år i uge 7, er holder vi, i min vennekreds lan, hvor vi ca er 15 mand. Det er stadig skide sjovt, selvom man er nået en alder af 26år.

Promoe

Superbruger
Tilføjet:
16-06-2014 17:06:32
Svar/Indlæg:
504/34
Jeg er selv 28 og stadig ivrig gamer :)

Det er nok at skyde over målet med at få Pro gamere til at komme .. men derfor kan vi da stadig lave et konkurrencer med små præmier. Pizza, mus, noget i den strøelse :)

Det er også for at få vores internationale studerende lidt ud og møde nogen nye mennesker i danmark.

GUD

Overclocker
Tilføjet:
16-06-2014 17:14:14
Svar/Indlæg:
58/3
Hehe, var nu bare ment som, at det er muligt hvis præmierne er til det ;)
Men synes da bestemt det lyder som et hygge projekt, og hvis indgangsprisen ikke er alt for høj, tror jeg sagtens i kan få mange med, hvis i får lavet lidt reklame for det på diverse skoler og gymnasier. Hvis de lavede noget lignende på Alsion i Sønderborg. Der havde de lavet nogle små turneringer i forskellige spil, hvor der var præmier ala mus osv. som du også skriver. Hehe nej alder er ingen hindring, vi har gamet cs siden 2000, og vi har alle i klanen clantag tattoveret ;)

Promoe

Superbruger
Tilføjet:
16-06-2014 17:14:25
Svar/Indlæg:
504/34

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2014 17:38:04
Svar/Indlæg:
5750/124
Som #2 nævner, så har SDU (jeg tror ikke at jeg kan sige "vi", da jeg ikke har deltaget) også deres eget. Det er hovedsageligt datalogerne der står bag, hvilket også er grunden til navnet 😛 (der var lige en bonus til folket der!) De holder det to gange årligt, og det er kun for studerende på sdu (+1 ven typisk). Jeg kan dog sige med sikkerhed, at jeg kender en pige som med glæde vil deltage, for hun var vildt misundelig på vores arrangement (hun bor i Århus) 😛

Promoe

Superbruger
Tilføjet:
16-06-2014 17:41:27
Svar/Indlæg:
504/34
I skal være mere end velkommen hvis det bliver til noget :D

Kunne man lave en AU vs SDU ? ;D

Gamer_Kate

Nørd
Tilføjet:
16-06-2014 19:44:36
Svar/Indlæg:
304/3
Ja da! LAN party er da stadig noget ved, var afsted i Torsdags på arbejdet =)

Vi har det smaddersjovt med hinanden og gamer sammen i forskellige spil som Borderlands 2.

Er til LAN party fire gange om året på mit arbejde 😛
Jeg er også 28 år og gamer da mere end nogen sinde før. Er på en 35 til 45 stykker gamere samlet om hyggen =)
I mine øjne kan selv bedstemor være med 😛

Sig til hvornår det er, lyder spændende med en gang spilleri. I min vennekreds er der respekt, hvis damerne gamer pc ;)

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2014 21:24:06
Svar/Indlæg:
5750/124
#10 Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det kan arrangeres 😎

XeNoS

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2014 23:01:52
Svar/Indlæg:
45/13

Hvis det skal være stort og på dansk jord så er NPF da vejen frem.

www.npf.dk Holdes i oktober og der er solgt over 1500 billetter nu.

Vi kan også bruge folk med erfaring til ninja opgaverne. :)

Er selv 31 og er medarrangør i en gruppe hvor vi holder Lan ca 8 gange om året for et lokal område på sjælland.

Så det med alder er ingen årsag.... :)