3 uger til Italien i en lejlighed uden tv eller internet. I slipper nok for mig et stykke tid.
ud spille lidt bold på standen sammen med Italiænerne ellers bare slappe af og nyde gode vejr. Ud spise i byen par aftener med pizza osv. Italien er det land i verden godt gad var født Danmark ikke var en mulighed...
Jeg gå på ferie på Fredag, så tiden kommer nok til gå med prøve på søge noget job.
Jeg tager også en uges ferie på Mors i Jylland på cykelrundt på øen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 18-06-2014 16:54:20.
Ferie hvad er det for noget og hvad skal man dog med det skrammel?
Nå spøg til side. Jeg skal game også game lidt mere (men kun på evt. dage med regn). Haven griner også af mig, så kæften skal lukkes på den... Så skal jeg være færdig med at få en familietur på plads. Også må jeg se hvad ferien ellers byder på. Og sidst men ikke mindst slappe af.
Jeg se fritidshobby ved siden af mit arbejde ikke holder nogen tur til sommer.
Jeg har ikke store lyst til tage til Sjælland til årlige sommerdyst. sidste år var den i Jylland, men de andre ville hellere til Norge. Jeg ville ikke bruge penge på turen til Norge.
Lejligheden blev ikke til noget endnu. Da røg fra underboen var for kraftigt et problem.
#24. Quote: "Lejligheden blev ikke til noget endnu. Da røg fra underboen var for kraftigt et problem."
Sorry mit fransk - Men du er da ikke helt rask i bøtten... Fravælger du en lejlighed pga. røg 1 dag om året.... 😲 Ja nogen et sgu ikke til at smide ud hjemme fra.... 🤣 🤣
Ps... Misforstod nok lige den med lejligheden..Troede du fravalgte lejligheden pga. der kom for meget røg til den den ene dag..... Men kom så i tanke om du da søgte i Esbjerg....sååååå...... 😳 😳
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 22-06-2014 11:32:51.