Du kan bestemme hvor spillerne skal ligge i både origin, uplay og steam. Jeg bruger selv både mit c og g drev i dem alle hvor c er ssd og g bare en wd Black for de spil jeg ikke behøver hurtige Load tider på
Du kan bestemme hvor spillerne skal ligge i både origin, uplay og steam. Jeg bruger selv både mit c og g drev i dem alle hvor c er ssd og g bare en wd Black for de spil jeg ikke behøver hurtige Load tider på
Jeps og tog mig et par minutter at finde ud af hvordan det virkede i hver programs indstillinger. Kan svage bedre når jeg får lejlighed til at komme til en computer
i Steam kan du vælge placering af spillet du skal til at installer, altså hvilket drev, som nogen at det første når du trykker installer spil.
Uplay der går man ind under instillinger trykker på download og vælger standart installations placering, så ved den næste spil du installer der lægger den det på valgte drev, så det kan du bruge til at installer dine spil hvor du ønsker med, man kan altid skifte til andet standart installations placering uden at slette nogle af de installerede
origin- program instillinger- avanceret - dine spil vil blive installeret på følgende sted - skift- Samme som uplay do kan skifte uden der sker noget
#9 Kunne jo være der var en der kendte til et smart fix så man ikke skulle sidde og fedte rundt i indstillingerne i Origin hver gang man installerer spil og gerne vil bestemme hvor de lander 🙂
Tror jeg smider dem en mail hvor jeg vil opfordre dem til at man skal kunne vælge placering under install og mulighed for at begrænse båndbredde som i Steam :yes: