Altså fordi han i sin barnedom bliv kaldt for Lars Hug ville han også det da han ville lave plade men så kom der en bøh mand og piget og trak ham ind i en retssag hvor der så blev afgjorde at han ikke må hedde Hug
Det syndes jeg er fis i kasketten
Så hvorfor helt og holden må han ikke hedde det navn
'Lars H.U.G. blev født i Sorgenfri som Lars Haagensen. Allerede i skolen fik han kaldenavnet Hug - et navn, der hang ved hele vejen op gennem første del af hans karriere som musiker. I 1987 blev Lars Hug imidlertid sagsøgt af pibefabrikanten Poul Erwin Hug, der nedlagde forbud mod at benytte navnet Hug. Lars tog derfor navneforandring til Lars Hugh Uno Grammy - eller bare Lars H.U.G.''
Jeg synes, du er for hård overfor Davir, da han for det første har lagt sit indlæg korrekt i "soapboksen". Derudover har han ikke overtrådt nogen regler på forum. Hans formulering af indlægget er så lige så forskelligt - men faktisk rimeligt forståeligt - i forhold til mange andres her på forum.
Vi kan/bør altid ha`plads til, at lave sjov med hinanden, men dine indlæg lægger op til mobning, og dèt ser jeg personligt gerne stopper.
Hvis nogle har behov for, at træde på andre, der ikke lige når deres ønskede niveau, bør de nok finde sig et andet sted at boltre sig!.
Hmm.. hvis vi alle skulle søge svar andre steder end her, kunne vi jo bare lukke site site - ikkke sandt?
Hvis jeg skulle vurdere hvilke andre steder alle andres spørgsmål kunne besvares, ville det jo også give multible andre steder, og samtidig ødelægge dette site!.
Og hvem søger/leder/finder lige en rets afgørelser på et spørgsmål, man ikke selv desideret har medvirket i?. Det er jo ikke lige til, at finde åbne retsopgørelser for alle retsafsigelser ude i det åbne for alle andres fri benyttelse!.
Jeg kan nu ikke se noget forkert i at #0 har lavet denne post. Den er dels placeret i den korrekte kategori, og dels er der her på sitet IKKE læsetvang, så hvis der er et emne man ikke vil læse om ... så lader man bare være. Men det er måske for simpelt?
#0 har ikke personangreb, mudderkastning, fornærmelser mod hverken personer, religion, bilmærker eller tandlæger, så hvorfor må han ikke stille et sprøgsmål, uden han skal udråbes til "en træls bot"?
Hvis jeg nu laver en afstemning blandt de mandlige medlemmer i dette forum om de holder dilleren med højre eller venstre hånd når de tisser, og om de også kan styre "kanonen" hvis de benytter den forkerte hånd" under tisningen, er jeg så også en træls bot?
Hej - jeg vil nu sige, at #0 spørgsmål allerede bliver besvaret i #2
Og efter min mening er spørgsmålet om - hvorvidt man søger svar via et site som dette - eller direkte prøver at få svar via de offentlige sider ret så vigtige!, da man som regel hurtigt bliver udelukket fra de offentlige sider!.
Via dette site dukker der nogle gange små "øjenåbnere" op, der kan hjælpe vores medlemmer til, at få større adgang/forståelse til udvikling af sitet samt samme for en stor del af medlemmerne :yes: 😀 Mvh. - Kim
Bøh manden betyder at det er en mand ude fra bøh landet af, altså en mand der boet i en provins by, jeg kalder ham bare for bøh manden der skulle havde stået pive
#29 Aha, en nyfortolkning af det gamle begreb bøhmand, som var en fæl mand der skræmmer de små uartige børn. Nu en mand fra bøhlandet, som igen er nyfortolket, fra at være langt langt ude på landet, til at være en provinsby.
#20 Forhåbentligt ikke, men det kan du så ikke svare på. Det kræver et personligt svar - not?
Davir blev bootet fra hol.dk, så jeg synes det er lidt "self explanatory" 🙂
Opretter tråde konstant, men som han kke selv deltager aktivt i. Hvis man så selv deltog og var aktiv, så ville folk nok se lidt anderledes på det. Soapbox eller ej - laver man tråde konstant som man selv smutter fra, så lægger man selv op til ikke at blive taget ret seriøst.... for hvorfor involvere sig i et indlæg og give sit besyv med hvis man ingen respons får.
Skal vi ikke lige holde "debatten" på et bare tilnærmelsesvist voksent niveau. Uagtet at de fleste nok har røstet på hovedet over nogle af Davirs tråde, er der sku ingen grund til muderkastning og øgenavne.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ciric d. 25-06-2014 10:07:11.