Har fået til opgave at købe et nyt fjernsyn til min mor og jeg har kun 2000,- at gøre godt med.
Krav til fjernsynet er at det skal være mindst 32" og helst 37" eller større. Så skal det være et Smart tv da min mor ser meget Netflix så det skal hun da have mulighed nemt og elegant på fjernsynet.
med et budget på 2000,- tænker jeg jo at det bliver nødt til at være brugt men jeg kender ikke nogle sider hvor man kan finde noget godt?
har meget imod at bruge DBA og G&G og lignende da folk derinde har for store forventninger til priser samt det er lidt for tilfældigt.
nogen forslag til nogle andre sider/steder jeg kan finde noget godt brugt?
Jeg har selv lige købt nyt smart tv. Et Samsung 46" til 3700. Så synes måske hellere du/din mor skulle købe et nyt, nu da prisen for et nyt, er så lav.
Hej - til en mor, skal man op i størrelsen!. Min. 42" uanset hvad hun siger. Det er kun pladsen til tvèt der (forhåbentligt ikke) bestemmer mindre størrelse :yes: 😀
budgettet bliver ikke højere af at folk siger det skal være højere :P
og jeg vil gerne købe brugt fordi jeg vil gerne have et godt fjernsyn og jeg er altså ret ligeglad med om det er brugt eller nyt, bare kvittering er med er det jo ligegyldigt.
og chromecast og lignende er ikke en mulighed, hun er ekstrem dårlig til computere/smartphones så det skal bare være et smart tv med netflix mulighed.
#1 vil jeg se på (=
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Aggie d. 24-06-2014 20:38:59.
#8 - nu var det ikke for, at presse dit budget ud over hvad du har oplyst.
Men èt er sikkert. Din mor vil blive væsentligt mere glad for et 46-49" tv - end et 32-37"
Prisforskellen brugt behøver heller ikke at være særlig stor!.
Nye tv i den størrelse ligger desuden under kr. 3000.- så prisen nærmer sig jo trods alt 😀 Og nej - jeg kan ikke lige huske hvor tilbudene kom fra, da det jo vælter ind i disse dage 😀
flere har opgivet netflix, HBO mm. på smartTVs fordi de simpelthen ikke har været bygget til det - så hvis man kan starte netflix på sin android smartphone, eller viaplay - så er chromecast ikke særligt svært.. formodentlig virker det bedre end et brugt smartTV med mere eller mindre bøvlet user interface og måske med diverse bugs..