Hardware Corsair Obsidian 350D + Custom Top Grill Asrock Z87M OC Formula Intel Core i7 4770K Kingston HyperX 32GB (4x8GB) 1600MHz RAM Na'Vi Limited Edition ZOTAC GeForce GTX 780 SeaSonic X Series X-850 Kingston HyperX 3K SSD 240GB Na'Vi Limited Edition Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Hardware Labs Black Ice Nemesis Radiator GTX 280 og GTS 280 XFlow 2x Akasa Viper AK-FN059 120mm 2x Akasa Viper AK-FN063 140mm EK-D5 Vario X-TOP - Acetal med pumpe EK-Multioption RES X2 EK-Supremacy Clean CSQ - Acetal EK-FC Titan SE Acetal + EK-FC Titan SE Backplate Black Acetal EK-FC Titan SE Backplate - Black Slange PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 12,7/9,5mm - Crystal Clear EK-HD Tube 10/12mm Fittings EK-CSQ Black
Valgte at male fingerskruerne til CPU blokken da de var nikkel
Det blev Kingston rammene som kommer i systemet
Top grillen er skåret ud sammen med 5,25 drev rammen
Fronten er malet. Radiatorne og blæserne er monteret
Reservoiret monteret på radiatoren med et beslag jeg har lavet af et stykke aluminiumsliste
Forbindelsen mellem de to radiatorer var list svær at få lavet men med et lille stykke solid tubing lykkes det ret godt. Første gang jeg har prøvet solid tubing
Så kom grafikkortet i og er i gang med monteringen og tilpasning af slanger
Det blev et stykke solid tubning som kom mellem pumpen og reservoiret
Så blev der lige lavet lidt sleeving front panelet
Her lige et af de to Y-kablet til blæserne
De små antændekabler fik også lige lidt sleeving
Sådan et Wi-Fi kort er nu ikke særlig pænt, så det gemmer jeg bag denne aluminium firkant
Antændekablerne er monteret og Wi-Fi kortet gemt væk bag den gule firkant
Mere sleeving. Et 24pins forlængerkabel er ved at blive lavet
24pins kablet er færdig
Så skal der væske på systemet. Mayhems Pastel Sunset Yellow
Så skal luften bare ud af systemet
Ser ikke helt galt ud
Fronten er monteret
Strømforsyningen er på plads og de sidste sleevede kabler er lavet og monteret
Det var min ide at SSDen skulle ha ligget oven på strømforsyningen men den kom til at sidde på siden
Lige et nærbillede af PCIe kablerne
Kablerne er strippe på plads
UPDATE
Nye grills med hexx
Den nye top grill med hexx
Det var godt nok min ide at der skulle har været en blæser der men nu kommer der en hexx grill
NÆSTEN FÆRDIG
Fronten er nu færdig monteret
Siderne er komme på
Ved ikke rigtig hvad for noget lys jeg skal vælge. Har testet de her 4 muligheder
DETALJERING
Synes at der manglede noget her på radiatoren og den fordybning indbyder til at blive udnyttet.
Her er et indlæg til fordybningen.
Monteret. Ser godt ud.
Der er kommet et logo på dækpladen til WiFi kortet.
SilverStone Aero Slots malet gul.
Aero Slots på plads i kabinettet.
Ser da helt godt ud nu men!!
Den Kingston SSDs gule farve passe bare ikke helt.
En gammel død Corsair SSD fixet lidt op.
Ved ikke om jeg skal skifte Kingston SSDen ud?
Tråden blev redigeret 17 gange, sidst af apaarup d. 07-09-2014 15:39:06.
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg G.Skill BallistiX Tactical ville passe bedre i farve og udseende de de har lidt mere orange tone i deres heatspreaders som matcher bundkortet.
#12 ja har set alle de fede RAM man kan få hos Caseking. De fleste af delene til det her build er købe sidste efterår og der mener jeg ikke de kunne købes på det tidspunkt.
#18 Det var kun meningen at bruge akryl rør til at lave samlingen mellem de to radiatorer da jeg ikke rigtig kunne se andre måder at lave det på uden at skulle bruge en helt masse fittings.
Som sagt så har jeg ikke prøvet at arbejde med akryl rør før og mine evner med at bukke rør er ikke helt gode nok endnu.