Offline SC2 (Heart of Swarm) ???

Spil d.  26. juni. 2014, skrevet af @ngler
Vist: 1989 gange.

@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
26-06-2014 15:46:33
Svar/Indlæg:
4033/364
Skal på ferie i et afsides sommerhus uden den store dækning..

man skulle kunne spille offline SC2, men hvordan dælen virker det.. har nyeste patch, kan starte det offline og der ligger en offline fil med link til kortene.. og det ser også ud til at være der.. men der er bare ingen kort når jeg prøver custom game (ville spille 1v1 mod AI) - kan godt vælge (når jeg har net) at oprette offline game - men det er væk når jeg så rent faktisk er offline.. :(

what to do - har prøvet med mapcache, men intet held..
@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
27-06-2014 15:28:15
Svar/Indlæg:
4033/364
nå, tror det lykkedes..

det er åbenbart ikke alle kort man kan spille offline (??)

Anyway - når man er online:
så enten kan man starte et custom game - højreklik på mappen man vil spille og vælge "create offline game".. vælge AI modstander etc. starte spillet og vælge "Save" når spillet er startet (i menuen).. så kan man loade det når man er offline.

Eller man kan logge ind og formodentlig spille et kort så gemmer den kortet.. for når man så er offline igen - så kan man spille (nogle kort) - "create game" blive orange når man kan lave et spil.

husk at det kræver man har logget ind på sin battle.net inden xx antal dage + det er FULDT opdateret (dvs. der må ikke være en opdatering den ikke har hentet helt i gang).

SC24all og StarTcraft kan måske hjælpe,men det andet er nememre :)