Hej :) Min gamle og trofaste skærm(IIyama Prolite E2472HD) Har valgt at stå af her til morges!(Der er kommet en gul linie ca. 1/3 inde på skærmen fra venstre)
Så nu er jeg på jagt efter en ny skærm!:)
Vil ofre omkring 1.500-2.000kr. på en ny skærm! Den skal være full HD, og mindst en 24tommer skærm! Den skal bruges til gaming og lidt film! :)
Tænkte på, kan man godt bruge en skærm med et ISP panel til at game på? Mener at jeg engang har hørt noget med at IPS paneler, ikke skulle være ret gode til gaming!? Men er det bare tom snak, eller er noget om det? For har kigget lidt på denne Dell: http://www.edbpriser.dk/skaerm...
tj1309: Hæhæ det er måske det rene skrammel sammenlignet med den skærm du linker til? Må indrømme at jeg ikke ved meget om skærme, og alle de nye teknologier de har! :)
Men ville den Dell jeg linker til, være en god afløser til den Iiyama jeg har pt?:)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Frogh d. 28-06-2014 10:11:02.
Det #7 linker til afhænger meget af hvad du foretrækker at bruge. Jeg kunne ikke finde på at købe sådan en skærm igen. Har haft en og den havde jeg i 3 dage, så blev den solgt igen. Opløsningen med 2560 pixels i bredden er fint, men kun at have 1080p i højden er helt skruet forkert sammen. Så skiftede jeg til en 27" med opløsning 2560x1440 og det har været fantastisk lige siden. Kunne aldrig finde på at skifte ned til 1080p eller TN panel.
Så derfor, hvis du skal vælge sådan en skærm, så overvej nok lige at se om du ikke kan prøve den først.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af mangekyo d. 28-06-2014 13:14:20.