Ifølge specs, så er der 1 amp til forskel :p
Ellers er der jo også denne: http://www.edbpriser.dk/stroem...
Heheh #10 det er sjovt jeg har kun haft problemer med mine 8-9 Corsair PSU'er og 0 problemer med Cooler Master 🙂
Heheh #10 det er sjovt jeg har kun haft problemer med mine 8-9 Corsair PSU'er og 0 problemer med Cooler Master 🙂
Når du siger problemer, hvad snakker vi om? At den ikke kan trække det den skal? Eller en blæser som larmer? eller Coilwhine?
Når du siger problemer, hvad snakker vi om? At den ikke kan trække det den skal? Eller en blæser som larmer? eller Coilwhine?
CX450 - virkede perfekt. Også den eneste Corsair jeg har været glad for.
VX550 - begyndte på coilwhine og ustabilitet efter ca 1års kørsel.
TX650 - begyndte på fan rattle (blæser knurren) efter 6mdr.
HX620 - coil whine som en sindsyg når den var uden belastning. Coil whinen var så slem jeg skulle bruge ørepropper for ikke at få ondt i hovedet. PSU'en blev så RMA'et samme dag jeg fik den.
HX750 - DOA
TX 850 - var ellers rigtig fin i 3mdr så begyndte blæseren at skramle.
TX 950 - coilwhine. Ikke slemt men hørbart.
HX1000 - rigtig fin PSU, men gav op efter næsten 2år hvor den blev varm og lugtede brændt. PC ville ikke boote fra kold mv. Skiftede PSU og den kørte igen.
Jeg har efterfølgende ikke prøvet flere Corsair PSU'er.
CX450 - virkede perfekt. Også den eneste Corsair jeg har været glad for.
VX550 - begyndte på coilwhine og ustabilitet efter ca 1års kørsel.
TX650 - begyndte på fan rattle (blæser knurren) efter 6mdr.
HX620 - coil whine som en sindsyg når den var uden belastning. Coil whinen var så slem jeg skulle bruge ørepropper for ikke at få ondt i hovedet. PSU'en blev så RMA'et samme dag jeg fik den.
HX750 - DOA
TX 850 - var ellers rigtig fin i 3mdr så begyndte blæseren at skramle.
TX 950 - coilwhine. Ikke slemt men hørbart.
HX1000 - rigtig fin PSU, men gav op efter næsten 2år hvor den blev varm og lugtede brændt. PC ville ikke boote fra kold mv. Skiftede PSU og den kørte igen.
Jeg har efterfølgende ikke prøvet flere Corsair PSU'er.
Er du ryger?
Det er sjovt at du har været igennem 8-9 PSU'er fra Corsair, når du har haft problemer med mærket.
Mine to Corsair virker problemfrit (den ene, en VX450, kører 24/7).