#8 Får andre så mulighed for at købe sig ind, eller er det stadigvæk kun den samme kerne?.
Har tjekket regelmæssigt på forum og der har stået det sidste år "vi tager ikke flere ind LIGE NU, kom tilbage senere".
Jeg leder nemlig også efter en racing sim til pc og pt. kig på Pcars og Assetto Corsa :).
Jeg har i forvejen et G25 men ville virkelig gerne have det sammen med Racingseat, så man sidder helt perfekt. Man er vel lidt nørd HEHE.
Jeg håber i hvert fald de lytter til kritikken, for det ville ikke give nogen mening, at Nvidia skal have så store fordele.
Jeg har været med på Radeon bølgen siden 9700 Pro og kan bare godt lide deres kort og hvordan de overclocker og den slags.
Jeg har ikke travlt med at finde nogen som 🙂
Jeg leder efter en blanding af gt og Forza, hvilket m både pcars og AC skulle være 🙂
Har dog ikke ret eller noget, men kan jo altid købes til den tid 😉
Jeg har ikke travlt med at finde nogen som 🙂
Jeg leder efter en blanding af gt og Forza, hvilket m både pcars og AC skulle være 🙂
Har dog ikke ret eller noget, men kan jo altid købes til den tid 😉
Jeg er personlig tilhænger af Forza serien, jeg voksed op med PSX of GT1 og 2, PS2 med GT3 og GT Concept.
Så røg jeg over på xbox 360 efter jeg fik smidt en controller i hånden og sluppet fri på Nürburgringen. Efter en lap kiggede ejeren på mig og sagde, det fandma vildt, har aldrig mødt en som bare kunne sætte sig og køre så godt som dig første gang. Jeg var solgt til Forza 2, og købte xbox360 med forza 2 dagen efter.
Forza 2 havde den bedste lyd oplevelse jeg nogensinde har fået i et bil spil.
Desværre lavede de om på lyden til Forza 3, stadig et skide godt spil, men når du tog en Golf 2, smækkede en Vr6 kværn i, og et åben filter, så havde den bare ikke den rene VR6 lyd mere som der var i 2'ern, man kunne høre hver en ændring i motor gangen, når du skifted filter og udstødning, satte turbo på osv. Det var bare en våd oplevelse for dem som bryder sammen med tåre i øjne over en række 6 eller en VR6 med banan og rustfri udst.
Forza 4 kom, og jeg solgte min xbox, nu var det ikke sjovt mere.
Jeg hopped på Pcar.
Der er en verden af forskel, og jeg ser ikke Pcars som noget "halvejs" Forza.
Køre engneskaber er en ting, men Pcars har ingen tuning, ingen modding af biler, og så er der ikke "alm" biler, altså gade biler som vi kender dem fra Forza. Jo der er gade biler, men du kan ikke bare gå ind og vælge en Golf 2'er eller en Ford Fiesta, eller en Toyota Yaris. Det er et spil for folk som bruger mange timer på at køre samme bane og indstille alt i undervogn, bremser og hvad man ellers kan. Jeg blev direkte rådet til at læse en bog om opsætning af biler, så jeg kunne lære om hvordan man indstiller for at opnå visse engnesakber fra opsætning af bilen.
Dog så vil jeg sige at Forza har lært mig meget om opsætning, og hvordan man faktisk kan køre med mindre downforce og opnå en højere hastighed rundt på en bane.
Jeg har liggede i top 500 på et par baner i Forza 2 mht hurtigste tid, og været helt oppe og snuse til top 15 på en bane, og det var med controller.
Det kræver rent ud mange dage på samme bane, god brug at replay fra dem som er hurtigere end en selv, for at se hvor de evt skær banen bedre end en selv, eller hvilket gear de bruger samt hastighed og omdrejning rundt på banen. Den slags små ting har hentede mange sekunder for mig.
Dette har jeg langt fra lavede med Pcars endnu. En ting er hver gang der komme update, rådes det at slette alt personlig indstilling, da de også ændre på bilerne i spillet hele tiden, men også mest fordi jeg ikke har kørt meget time attack, selvom de har nogen rigtige fede events.
Det jeg vil frem til er lidt, der er klar ligheder, bilerne har 4 hjul i begge spil, men jeg syntes Forza falder mere til den alm bil elsker, hvor Pcars nok falder i området af spil til folk som aldrig havde råd til en ræser bil og mulighed for at køre på bane. (aka mig)
Både Lewis Hamiltons bror og Ben Colins (tidigere Top Gear Stig) spiller pcars og er med til at udvikle, sikkert også flere pro kører bestemt, men jeg er ikke så aktiv mere, så holder ikke øje.
Jeg har ikke travlt med at finde nogen som 🙂
Jeg leder efter en blanding af gt og Forza, hvilket m både pcars og AC skulle være 🙂
Har dog ikke ret eller noget, men kan jo altid købes til den tid 😉
Jeg er personlig tilhænger af Forza serien, jeg voksed op med PSX of GT1 og 2, PS2 med GT3 og GT Concept.
Så røg jeg over på xbox 360 efter jeg fik smidt en controller i hånden og sluppet fri på Nürburgringen. Efter en lap kiggede ejeren på mig og sagde, det fandma vildt, har aldrig mødt en som bare kunne sætte sig og køre så godt som dig første gang. Jeg var solgt til Forza 2, og købte xbox360 med forza 2 dagen efter.
Forza 2 havde den bedste lyd oplevelse jeg nogensinde har fået i et bil spil.
Desværre lavede de om på lyden til Forza 3, stadig et skide godt spil, men når du tog en Golf 2, smækkede en Vr6 kværn i, og et åben filter, så havde den bare ikke den rene VR6 lyd mere som der var i 2'ern, man kunne høre hver en ændring i motor gangen, når du skifted filter og udstødning, satte turbo på osv. Det var bare en våd oplevelse for dem som bryder sammen med tåre i øjne over en række 6 eller en VR6 med banan og rustfri udst.
Forza 4 kom, og jeg solgte min xbox, nu var det ikke sjovt mere.
Jeg hopped på Pcar.
Der er en verden af forskel, og jeg ser ikke Pcars som noget "halvejs" Forza.
Køre engneskaber er en ting, men Pcars har ingen tuning, ingen modding af biler, og så er der ikke "alm" biler, altså gade biler som vi kender dem fra Forza. Jo der er gade biler, men du kan ikke bare gå ind og vælge en Golf 2'er eller en Ford Fiesta, eller en Toyota Yaris. Det er et spil for folk som bruger mange timer på at køre samme bane og indstille alt i undervogn, bremser og hvad man ellers kan. Jeg blev direkte rådet til at læse en bog om opsætning af biler, så jeg kunne lære om hvordan man indstiller for at opnå visse engnesakber fra opsætning af bilen.
Dog så vil jeg sige at Forza har lært mig meget om opsætning, og hvordan man faktisk kan køre med mindre downforce og opnå en højere hastighed rundt på en bane.
Jeg har liggede i top 500 på et par baner i Forza 2 mht hurtigste tid, og været helt oppe og snuse til top 15 på en bane, og det var med controller.
Det kræver rent ud mange dage på samme bane, god brug at replay fra dem som er hurtigere end en selv, for at se hvor de evt skær banen bedre end en selv, eller hvilket gear de bruger samt hastighed og omdrejning rundt på banen. Den slags små ting har hentede mange sekunder for mig.
Dette har jeg langt fra lavede med Pcars endnu. En ting er hver gang der komme update, rådes det at slette alt personlig indstilling, da de også ændre på bilerne i spillet hele tiden, men også mest fordi jeg ikke har kørt meget time attack, selvom de har nogen rigtige fede events.
Det jeg vil frem til er lidt, der er klar ligheder, bilerne har 4 hjul i begge spil, men jeg syntes Forza falder mere til den alm bil elsker, hvor Pcars nok falder i området af spil til folk som aldrig havde råd til en ræser bil og mulighed for at køre på bane. (aka mig)
Både Lewis Hamiltons bror og Ben Colins (tidigere Top Gear Stig) spiller pcars og er med til at udvikle, sikkert også flere pro kører bestemt, men jeg er ikke så aktiv mere, så holder ikke øje.
Hmm det er et ganske fint resumé :).
Jeg var selv meget optaget af Forza 3 på den måde bilerne kørte på, skade på bilerne, tuning etc. Ja det er det jeg egentlig savner.
Du har ikke det samme i GT5 f.eks som var i Forza 3 :S.
Men lyder da lidt til Pcars er noget der henvender sig mere til mig så...
Hvordan er lyden så på bilerne?.