Nå det er hurtigt de er ude med priser, når de først forventes senere. Det var da også ret dyrt for 128GB udgaven i forhold til næste størrelse, synes jeg 😢
Sammenlignet med aktuelle Samsungs 2771 kr. vil der nok være nogle, der først hopper på førstnævnte 🙂 Muligvis mig selv, til en bærbar jeg vil ha` frisket op 🤣
En SSD består jo af masser af indhold/kvaliteter folk vurderer individuelt. Da prisen er en af disse ting, vil mange stadigvæk vælge Crusiallen fremfor den langt dyrere Samsung med samme størrelse hukommelse uanset øvrige tillægsgevinster såsom garantitid.
Men det vil altid - som med så mange andre ting - være et individuelt valg/skøn, der bestemmer hvad folk køber/vil betale for 😀
Jeg sammenligner skam ikke den samlede kvalitet mellem SSDèrne, men påpeger blot, at det ikke er alt, folk vil betale meget mere for, når det ikke direkte kan ses i f.eks. formåen/udseende eller andet her og nu ydelse 😀
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af korsk d. 10-07-2014 18:18:33.
#14 - ja absolut - det må man da håbe. Om opgaven så er den, at den skal holde længe med ekstra garanti tid, eller måske er en gave til èn, der kun går op i hastighed eller udseende, eller man vælger ud fra bare et eller nogle få af alle aspekterne (f.eks. tegnebogen), er jo det, der gør opgaven individuel 😀
Nogle betaler så for "gildet" ved, at gå forrest i rækken når det gælder køb af nye produkter. Det er jo som regel her, at priserne er på toppen, og velvidende at der snart kommer nye produkter på markedet, der er endnu hurtigere, billigere, længere levetid osv. køber de dem alligevel, til næste "rækkes" økonomiske fordel 😀
Men "sånt ær livet jo" 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 10-07-2014 19:19:15.
Mon en 128Gbyte bliver lige så langsom i forhold til 256 og 500Gbyte udgaverne, som de tidligere modeller?
Jeg har både en samsung 830 og en 840 EVO (begge i 250Gbyte), og det er ikke altid, at det er 840 EVO der er den hurtigste. Mon man skulle smide en 850 pro 250gbyte i også? Nå nej, jeg har kun 2 sata3 porte på mit vikinge-bundbræt 😳
#18 har jeg prøvet, men det giver ikke samme hastighed som Intels indbyggede SATA3 controllere 😕
EDIT: Har forøvrigt også en Asmedia controller SATA3 på bundkortet, men denne controller er endnu langsommere.
jeg må simpelthen finde en sørøverskat, så jeg kan få råd til nyt bundkort, og desværre dermed også ny CPU. Det løber sgu op for at få en eller to ekstra SATA 3 stik med god hastighed ☹
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Burgurne d. 10-07-2014 21:12:22.
hvis nogle køber en vil jeg gerne bytte med min's kabinet da jeg har crosshair 900d og det ville jo være perfekt match med sådan et sort kabinet over i stedet for den jeg har på min 1tb ssd samsung.
Faktisk har jeg prøvet noget, der var endnu bedre.
Jeg bestilte engang 1 stk. SSD 256GB. Der var mange 3 taller i varenummeret, hvilket nok var årsagen til, at jeg fik tilsendt hele 3 stk. SSDere for 1 stk`. pris...
#34 yep, det er ski en fin computer, det jeg blev mest overrasket over var, er at skærmen kan køre 120hz ved max opløsning, det havde jeg squ ikke lige læst nogen steder 😉