Ja jeg syntes nu også alle på nær de 6 sidste er fine. De sidste er lidt mørke.
Få nu fikset det kamera freak_master:D Bruger du stativ?
Jeg har været imod at bruge stativ i lang tid, men til denne del blev der brugt stativ ja. De sidste billeder blev taget om natten, mens de første blev taget i dagslys, hvorfor de sidste (med samme indstilling) er mere mørke. Jeg har forsøgt at gøre hvad jeg kunne for at gøre dem lysere.
Jeg fandt dog ud af at jeg bare skal give kameraet tid (2 sek) til hvert billede, så fanger det åbenbart lyset meget bedre. Dette blev gjort til næste del, som kommer når jeg får skrevet den færdig.
Hvorfor i alverden har du været imod at bruge stativ? Alle der er bare lidt professionelle omkring sådan nogle fotos bruger stativ, da det er statiske objekter.
To sekunders lukketid er ikke så meget hvis du tager i meget lidt lys, hvilket du skal lade være med at gøre. Gode billeder er tit meget påvirkede af lysopsætningen.
ellers vent med at tage billeder til dagslys, hvis du har tiden til det, man tager ikke bedre billeder end i hvad solen kan give dig, og sol er der masser af disse dage, ellers brug denne korte guide til alm dagslys foto,