Kommende "mod" hvad syntes i?

Case-modding d.  09. juli. 2014, skrevet af UMadBro?
Vist: 3537 gange.

UMadBro?
 
Overclocker
Tilføjet:
09-07-2014 00:18:45
Svar/Indlæg:
142/20
Hey guys, skal ud og have modde mig noget nyt... Så jeg tænkte på om jeg ikke lige kunne få nogle vurderinger og tanker.. Det bliver desværre ikke custom vand da pengene ikke lige strækker til det. Men jeg investere enten i en h55 eller h100i. Temaet bliver sort og rødt, hvor der kommer til at være enten hvide led fans i toppen hvor mit build bliver lyst op, eller en led strip med samme funktion. Til det rigtige mod havde jeg tænkt mig noget skrift og lidt værk, nogen der har erfaringer med det? Hvad er godt og bruge og evt. Hvordan.


Buildet so far:

Cpu : Intel i5 4670k

Kabinet : Nzxt h440

Bundkort: Asus maximus ranger VII / MSI z97 4x gaming (kommer an på hvad jeg får for mit nuværende bundkort)

Blæsere: corsair af120 hvid led x3

Ram: kingston beast 8 gb 2400MHz

Crucial 240 gb ssd (kommer nok en 120 gb mere på)

Cpu køler : h100i / h55

Hvad syntes i om det? Det er rent show off... Og jeg skal derfor også bruge røde kabler, kan jeg godt bruge dem her til min ocz modstream 600watt? https://www.komplett.dk/corsai... læste et sted de kun kan bruges til nogle af corsairs strømforsyninger. 😎
Ledet90
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-07-2014 01:25:52
Svar/Indlæg:
600/33
De kan kun bruges til corsair, ville ikke anbefale dig at bruge dem hvis det muligt. Du skriver ikke noget omkring GFX
Hvad er det du vil modde eller bliver dette bare et bulid? 🙂


UMadBro?
 
Overclocker
Tilføjet:
09-07-2014 01:53:56
Svar/Indlæg:
142/20
Glemte helt gpu. DOH! Gpu er et Asus 770. Jeg overvejer stadig mine muligheder af Mods og jeg researcher og Googler kabinettet for evt. Mods. Men intet har rigtigt givet mit inspiration endnu


UMadBro?
 
Overclocker
Tilføjet:
09-07-2014 11:42:51
Svar/Indlæg:
142/20
Dette er første gang jeg bevæger mig ud i sådan noget her. I må også meget komme med ideer, men indtil videre handler det om at tænke ideen færdig før jeg begynder at købe og sælge, da det for mig (en 15 'årig der ikke har et job ☹ ) bliver dette en relativ dyr omgang for mig


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-07-2014 11:54:24
Svar/Indlæg:
3100/53
Det er ikke et mod hvis andre skal give dig idéerne/finde på idéerne for dig.

Sæt dig ned og tegn på et stykke papir, kig rundt omkring på nettet, men lad være med at kigge på andre folks computere, for så bliver du bare låst i deres idéer, og ender med at lave en kopi af noget der allerede er lavet.

Mods behøver ikke være dyre. Og hvis du går efter at have noget fedt hardware med sleevede kabler m.m., så er det ikke er mod du vil bygge, men et "build".

Der er mange der forveksler det med at købe en masse dyrt hardware og så smide det i et dyrt kabinet og købe nogle fabrikssleevede kabler med modding - det er det IKKE.

Så sæt dig ned, og tænk over hvad det egentligt er du vil have i sidste ende :)


UMadBro?
 
Overclocker
Tilføjet:
09-07-2014 15:42:38
Svar/Indlæg:
142/20
#4 du har helt ret... Venter lige til på fredag med at lægge min mod ide ud.


UMadBro?
 
Overclocker
Tilføjet:
10-07-2014 21:40:27
Svar/Indlæg:
142/20
Lidt hurtigt med at sige mod før jeg fik en god og aktuel ide. Dette er mere en build log :S Jeg ændrer kabinettet til et 450d/750d da jeg tror at mit grafikkort bliver starved 😕