Præcis - det er jo derfor det hedder en kvittering.#17
Hvis man modtager en kvittering på noget som helst, så betyder det altså at Man har betalt.. længere er den faktisk ikke..
Her i Aarhus er de lige så sindssyge.
Jeg blev nuppet i linie 4A uden billet, jeg fik ikke engang lov til at trække en billet selvom jeg forklarede dem at jeg kun havde kørt ca 6 stop og at jeg da lige skulle have tyveren op af lommen.
Buhuu. Buhuhuuu.
37
Jeg hopper heller ikke på bussen to dage før mit abonnementskort er gyldigt.
Jeg troede du var biker - jeg kender ikke mange bikere der interesserer sig så meget for offentlig transport.
På den anden side; du kan lige så godt vænne dig til det, helt ung er du jo ikke længere.
MHT. billetballaden; man skal kunne fremvise gyldig rejsehjemmel på anmodning, det kunne sønnike ikke, ergo skal han have en bøde, længere er den sådan set ikke.
Ellers kunne vi jo allesammen sige; jamen Hr. kontrollør, billetten kommer liiiiige om lidt.
Det holder jo ikke.
Det er meget simpelt! Systemet fungere fint, så der er ingen grund til at ændre det!
Hvis man ikke kan vente de par minutter på at få sit elektroniske månedskort, kan man bare få et fysisk et af slagsen. Det får man lige så snart man har betalt 😉
(Derudover, så er det da en helt ude i hampen holdning at have, at fordi der er kontrolører, så er systemet dårligt. Hvis der ingen kontrolører var, ville ingen jo betale 😴 )
Det er meget simpelt! Systemet fungere fint, så der er ingen grund til at ændre det!
Hvis man ikke kan vente de par minutter på at få sit elektroniske månedskort, kan man bare få et fysisk et af slagsen. Det får man lige så snart man har betalt 😉
(Derudover, så er det da en helt ude i hampen holdning at have, at fordi der er kontrolører, så er systemet dårligt. Hvis der ingen kontrolører var, ville ingen jo betale 😴 )
Helt og holdent uenig...
Ingen kontrolører, og scanning af QR/stregkode/magnet hvad end det nu må være for så meget som at komme ind i bussen eller med tog/metro... :)
Det går fint for stortset resten af verden, bare ikke lige Danmark, for her har vi jo meget smartere løsning 😕
Men tænk på hvad vi ville gå glip af på togturen..? Drankere, tiggere, overfaldsmænd og meget mere - det vil vi da virkelig ikke, gud fri mig vel!